תביעה חמורה: מרפאה הותירה מטופל עם כאבי שיניים על מנת שישלם יותר

כיסא מטופל במרפאת שיניים, צילום אילוסטרציה: StockSnap מ- Pixabay

אילולא כתב התביעה, נראה היה כי מדובר בתרחיש דמיוני שגם מיטב המוחות שארגנו את שביתת הרופאים לא היו מצליחים לכתוב כתסריט.

תושב אשקלון שהגיע למרפאת שיניים המהווה סניף של אחת מרשתות מרפאות השיניים הגדולות בארץ, קיבל הצעת מחיר שעמדה על כעשרת אלפים ש"ח עבור טיפולי שיניים, בסיומם כך קיווה ייצא מרוצה מהתוצאות וימצא מזור לכאביו.

בפועל, לאחר שהחלו הטיפולים, במרפאת השיניים החליטו לשנות את הצעת המחיר המקורית שניתנה למטופל שכאמור כבר החל את הטיפולים בשיניו והודיעו לו כי עליו להשלים את הסכום החסר להצעת המחיר החדשה.

ניסיונות ותחנונים מצידו להותיר את הצעת המחיר המקורית כפי שהיתה עלו בתוהו, ובמרפאת השיניים החליטו שלא להמשיך את הטיפולים עד שיוסדר התשלום המלא, לפי הצעת המחיר החדשה.

כשהוא סובל מכאבים בשיניו ומתחנן להמשך הטיפולים, הודיעו לו שאין על מה לדבר והוא חייב להוסיף את הסכום הדרוש על מנת שיבוצעו הטיפולים המופיעים בהצעת המחיר, מה שגם יביא קץ לכאבי השיניים מהם הוא סובל.

כשניסה להסביר שהחל את הטיפולים על סמך הצעת המחיר המקורית שהוצעה לו ולכן אין בכוונתו להוסיף סכום שמוסיף למעלה מ 50% מהסכום המקורי שנאמר לו בתחילה ואף הוגש לו כהצעת מחיר רשמית מטעם רשת מרפאות השיניים, נאמר לו שהפקידה שהדפיסה את לוח הטיפולים והצעת המחיר למעשה טעתה.

בצר לו, הוא פנה לבית המשפט, שם בימים הקרובים יחייבו את רשת מרפאות השיניים להגיב לכתב התביעה אותו הגיש המטופל.

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן