10 דפיברילטורים של מד"א חולקו לכונני מגן דוד אדום ברחבי הארץ

10 מפעמים, תרומתם של חיה ודדי פרלמוטר לזכרה של שושנה עמר ז״ל, באמצעות אגודת ידידי מד״א בישראל, חולקו ל-10 כונני מד״א אשר ישאו אותם באופן קבוע בערכת הכונן ומיועדים לאפשר להם להציל חיים במקרה של דום לב.

כ-8,000 מקרי מוות מתרחשים בישראל מדי שנה כתוצאה מדום לב. ביצוע פעולות החייאה הכוללות שימוש במכשיר מפעם מעלה את סיכוי ההישרדות של המטופל באופן משמעותי ביותר.

10 מכשירי המפעם חולקו לכונני מד״א בפזורה הבדואית, מרחב עם, מיתר, חצב, כרמי קטיף, מעלה אדומים, רמת גן, רעננה בת ים וקרית גת.

מנכ״לית אגודת ידידי מד״א בישראל, אורלי אריאל אומרת: ״חלוקת המפעמים (דפיברילטורים) לכונני מד״א היא צעד נוסף לחיזוק ושינוי המציאות בפריפריה. אנחנו מודים לדדי וחיה פרלמוטר על התרומה החשובה – אתם שותפים למאמץ לשינוי פני המציאות במקרי מוות מדום לב. אני קוראת לכל מי שיכול – להצטרף לשותפות הזו למען הצלת חיים.״

לדברי אדיר ביתן, סגן מנהל מחלקת תגובה מיידית במד"א: ״חלוקת המכשירים נעשתה במחשבה לצייד כונני מד"א העונים לקריאות, חלקם באזורים המרוחקים ובנקודות קצה. התרומה המבורכת מסייעת לשפר ולקדם את המענה הניתן ע"י כונני מד"א באזורים השונים ולהציל חיים."

מצילים חיים ב-3 צעדים פשוטים: התקשרו מיד 101, בצעו לחיצות חזה וחברו את המפעם (דפיברילטור).

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן