זוועה: 900 ק"ג של בשר מקולקל נמצאו בקצבייה המוכרת והאהובה

המשטרה החרימה מקצביה מוכרת, 900 ק"ג של בשר אשר לא ראוי למאכל אדם.

אתמול במסגרת היערכות לחגים, כוח של שיטור עירוני בת ים ובקר רישוי עסקים יחד עם יח' הפיצוח של משרד החקלאות ושירות הוטרינרי של עיריית בת ים, ביצעו מבצע לאיתור ממכר בשר המסכן חיי אדם, שבמהלכו החרימו 900 ק"ג בשר הלא ראוי למאכל אדם או חיות.

הבשר, שמשקלו כאמור מגיע כמעט לטון הוחרם ונלקח להשמדה, והמקררים אשר בהם אופסן הבשר הוחרמו ותוגש בקשה לסגירה מנהלית של העסק למשך 30 יום.

צילום: דוברות משטרת ישראל

נזכיר שזו לא הפעם הראשונה בה מאתרים בעסקי מזון ברחבי הארץ בשר מקולקל שמיועד להגיע לציבור, שלא תמיד מודע לסכנות הרבות בצריכת הבשר.

בתי עסק רבים, בהן כמעט ואין בקרה מאחסנות את הבשר בצורה לא ראויה מה שמביא בין היתר גם לריקבון ובמידה ואנשים צורכים את המזון זה יכול להביא אותם למצבים רפואיים לא נעימים.

רבים מחליטים לצורך מוצרי מזון במקומות בהם הם מכירים את הבעלים אך אין בהם פיקוח רצוף של בריאות או כשרות, ולכן הם חשופים יותר לבשרים לא בריאים.

נציין שבמספר רב של אירועים, מפקחי כשרות שנכנסו למקררים גילו כי יש חשש למצב התברואתי של מוצרי המזון וכך הצליחו להציל את הסועדים מאוכל מקולקל, לאחר שעדכנו את פקחי משרד הבריאות.

האירוע הגדול האחרון שנרשם, היה פסטיבל האוכל בעיר אשקלון, שם פקחי הרבנות הראשית הצליחו לאתר בשרים ללא הכשר ובשרים שאוחסנו בניגוד לתקנות.

כשהקפיצו למקום את אנשי משרד הבריאות, האחרונים החליטו להשמיד חלק גדול מהבשרים במקום, יממה לאחר שחלק מהמשתתפים בפסטיבל גם צרכו את מנות האוכל בפסטיבל.

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן