עצוב: מתנדב מד"א ולוחם שריון נפל בעזה – בארגון נפרדים

לוחם שריון בחטיבת המחץ ומתנדב מד"א, רס"ר (מיל') ניתאי מייזלס ז"ל, נפל בקרב בעזה: "הוא לא הפסיק אף פעם לחייך, זה היה הסמל שלו"

מגן דוד אדום כואב את נפילתו של לוחם שריון בחטיבת המחץ ומתנדב מד"א, רס"ר במילואים, ניתאי מייזלס ז"ל, בן 30 תושב באר-שבע, שנפל במלחמת בחרבות ברזל ברצועת עזה ביום ראשון האחרון. ניתאי ז"ל הותיר אחריו הורים, שתי אחיות ואח ונטמן בבית העלמין הצבאי ברחובות.

ניתאי ז"ל, החל את דרכו במד"א כמתנדב נוער בשנת 2009 בתחנת מד"א ברחובות ופעל בה כ-3 שנים עד שיצא לשנת מכינה שלאחריה התגייס לשריון. לפני כשנתיים חזר ניתאי ז"ל להתנדב בתחנת מד"א ברחובות, עשה קורס חובשי רפואת חירום והקפיד על ביצוע משמרות באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ.

לוחם שריון בחטיבת המחץ ומתנדב מד"א, רס"ר (מיל') ניתאי מייזלס ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

ציון בוארון, חובש רפואת חירום ויו"ר ועד סניף מד"א רחובות, ספד לו: "ניתאי ז"ל לא הפסיק אף פעם לחייך, זה היה הסמל שלו.

גם כשהיה נער וגם בחייו הבוגרים הוא התנדב בכל מקום שאפשר – עם נערים במצוקה, עם ילדים עם צרכים מיוחדים ובמקומות רבים נוספים. הוא כל הזמן עסק בלתרום לקהילה ולעזור. יהי זכרו ברוך".

עידן ליבמן, חובש רפואת חירום ונהג אמבולנס במד"א וחברו הקרוב של ניתאי ז"ל ויחד השניים סייעו למערכת הבריאות, הוסיף: "היינו חברים טובים מאוד מהתיכון ועד היום. הוא אהב מאוד את ארץ ישראל וטייל בה בכל הזדמנות – מהצפון ועד הדרום.

הוא חיכה לאחר שהתגייס להזדמנות לחזור למד"א והוא עשה זאת לפני שנתיים, מאז עשינו המון משמרות ביחד.

בבוקר של ה-7.10 עשינו משמרת יחד, שהייתה האחרונה שלו במד"א – במשך שעות הענקנו יחד טיפול רפואי בזירות רבות עד שבשעות הצהרים המאוחרות הוא נקרא בצו-8 למילואים.

איבדתי חבר יקר לחיים ואיש צוות מקצועי ואהוב מאוד במשפחת מד"א. אני שולח חיבוק גדול למשפחה ומשתתף בצערם".

מנכ"ל מד"א אלי בין ספד לניתאי מייזלס ז"ל: "משפחת מד"א איבדה מתנדב מקצועי, אהוב ומוכשר שביקש בכל הזדמנות לחייך ולעזור. אנו שולחים תנחומים גדולים למשפחתו היקרה ומבקשים לחבק אותה בשעה כזו זו. הוא יחסר לכולנו".

המלחמה בעזה: ראש המוסד לשעבר יוסי כהן: ההתנתקות בעזה היתה טעות מהדהדת

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן