היערכות מגן דוד אדום להילולת הבבא סאלי – כך זה יקרה

אילוסטרציה, מסוק של מד"א. צילום: דוברות מד"א

כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את הילולת הבאבא סאלי.

החל ממוצאי שבת ה-13.1 יקיים המשרד לשירותי דת את האירוע השנתי והמסורתי של הילולת הבאבא סאלי בנתיבות. המתפללים והאורחים, אשר יבקרו במתחם סביב "הציון" יאובטחו רפואית ע"י כוחות גדולים של מד"א.

החובשים והפראמדיקים של מגן דוד אדום ייפרשו באמצעות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, טרקטורון 4X4, תחנת אירוע רב נפגעים, חוליות עזרה ראשונה ואוהל מרפאה מיוחד שיוקם במתחם.

כוחות מד"א יאבטחו רפואית את ההילולה בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, פיקוד העורף, כיבוי אש, עיריית נתיבות וגורמים נוספים, במטרה לשמור על בריאות המתפללים.

על פי הנחיות פיקוד העורף, זמן ההתגוננות במקום הינו 30 שניות ובמידה ומתקבלת התרעה במהלך האירוע יש להישאר במקום, להתיישב על הקרקע ולהגן על הראש עם הידיים. חשוב להישאר במקום 10 דקות כדי להימנע מפגיעה ולהישמע להנחיות הסדרנים והשוטרים במקום.

לדברי מנכ"ל מד"א, אלי בין: "הילולת הבאבא סאלי צפויה להתקיים השנה ברקע מלחמת חרבות ברזל. כוחות מגן דוד אדום ערוכים לאבטח ולדאוג לשלומם של כלל המשתתפים בהילולה. אני קורא לכלל המתפללים והמבקרים – שמרו על עצמכם ועל הנחיות פיקוד העורף."

אילוסטרציה, מסוק של מד"א. צילום: דוברות מד"א
אילוסטרציה, מסוק של מד"א. צילום: דוברות מד"א

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן