שערוריה במשרד הבריאות: מחבלים ייחשבו ל V.I.P וישראלים במסדרונות?

שערוריה במשרד הבריאות, צילום מסך מאינסטגרם ישראל שלי

שערוריה במשרד הבריאות מכעיסה תושבים רבים ברחבי הארץ

הורים לחיילים, אזרחים וגורמים רפואיים זועמים על ההחלטה החדשה של משרד הבריאות להורות למרכזים הרפואיים ברחבי הארץ להיערך לקליטת מטופלים מעזה ולבנון.

אחרי ששמעו על ההחלטה באמצעות כלי התקשורת, הורים לחיילים טוענים כי מדובר בהפקרות נוספת ומדיניות מסוכנת שפוגעת פעם אחר פעם באזרחי ישראל ומתעדפת את חיי המחבלים על חייהם.

צוותים רפואיים צריכים לטפל ברוצחים האכזריים שפגשו במשפחותיהם וחבריהם

המציאות הבלתי נסבלת בה צוותים רפואיים צריכים לטפל במחבלים אכזריים שרוצחים את בני משפחותיהם, חבריהם ומכריהם נמשכת, ושוב על מנת לשמור על המחבלים, הם מקבלים שירות מיוחד עם חדרים פרטיים וללא הפרעות מצד מבקרים שפוקדים את המחלקות.

בנוסף, לא אחת דואגים להם לרופאים ואחיות שמדברים בשפה שלהם ובעבר הלא רחוק כבר תועדו רופאים שתומכים במחבלים ואף מפיצים תמונות יחד עם המחבלים עם כיתובים שונים נגד מדינת ישראל, ובעד המחבלים עצמם.

גורם אמר היום: " לא ייתכן מצב בו המחבלים מקבלים בבתי חולים שירות V.I.P וחיילים או אזרחים כלשהם צריכים לישון במסדרונות כשהחדרים הפרטיים והטיפול הפרטני נשמר בקפידה לכאלו שטובחים ביהודים. אני בהלם שמרד הבריאות הוציא הוראה כזאת, הגיע הזמן ששר הבריאות יניח את המפתחות ויתפטר, לא ניתן יותר להפקיר את עם ישראל בעד אתנן פוליטי כזה או אחר".

תנועת ישראל שלי יצאה בהודעה חריפה ומסרה: " משרד הבריאות, אתם השתגעתם?!

משרד הבריאות פנה לכל בתי החולים בארץ וביקש מהם לאפשר אשפוז של תושבי רצועת עזה ותושבי לבנון שנפצעו במלחמה: ״פצועים אלה מפונים מטעמים הומניטאריים ובהתאם לשיקולים מדיניים וצבאיים. כל בתי החולים נדרשים לשותפות״.

כל זה, כשהחטופים שלנו מוחזקים בתנאים לא-תנאים. כל זה, כשהם מונעים מהם טיפול רפואי.
כל זה, כשהם מונעים מהם ביקורים של הצלב האדום. ואיפה יאושפזו כל ה”בלתי מעורבים” הללו? מיטה ליד מיטה עם פצועי המלחמה שחזרו מהקרבות?

מישהו במשרד הבריאות השתגע. אנחנו מקווים מאד שבתי החולים בארץ יסרבו בתוקף למכתב הזה של משרד הבריאות".

שערוריה במשרד הבריאות, צילום מסך מאינסטגרם ישראל שלי
שערוריה במשרד הבריאות, צילום מסך מאינסטגרם ישראל שלי

לאן נעלם גיא הוכמן?

 

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן