שוב: משרד הבריאות מזהיר " מוצר שמן זית הוא לא שמן " ומה עם הכשרות?

משרד הבריאות מזהיר: זה לא שמן זית. צילום: דוברות משרד הבריאות

משרד הבריאות מזהיר ממוצר שמן זית, פעם נוספת החודש, הפעם ממוצר של חברה אחרת.

המשרד הוציא הערב הודעה על איסוף מוצר נוסף ובקשה לציבור שלא לצרוך את המוצר המוצג כשמן זית ומזהיר מהשימוש בו.

בהודעת משרד הבריאות נכתב הערב: " חברת הזית שיווק שמן זית פארק התעשיה קדמת גליל מבקשת לערוך איסוף של המוצר: " שמן זית כתית מעולה " בתכולה 750 מ"ל תאריך פג תוקף 12/2026 ממולא ע"י הזית שיווק שמן זית.

משרד הבריאות מזהיר ממוצר השמן זית: " בדיקה העלתה כי הזמן אינו שמן זית "

זאת לאחר שנערכה בדיקה ע"י משרד הבריאות מחלקת שירות המזון ונמצא כי השמן אינו שמן זית ולא כפי שסומן "שמן זית כתית מעולה " כמו כן הרכב חומצות השומן לא מתאים להגדרת השמן.

הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר לקוחות שברשותם המוצר מתבקשים לפנות לטלפון מס' 0523443843 ונעמוד לשירותכם בעניין החזרת המוצר ותזוכו במחירו. בברכה . חברת הזית שיווק שמן זית – פארק התעשיה קדמת גליל שיווק ע"י מ.ש.ר. מוצרי מזון h.l.n.a".

"בכל שלושת המוצרים האחרונים של השמן יש תווית של אחד הבד"צים המוכרים, איך נותנים כשרות?"

גורם אמר היום: " שימו לב, בכל שלושת המוצרים האחרונים שניתנה לגביהם האזהרה יש תווית כשרות של אחד הבד"צים המוכרים בארץ. אם לא סומכים על הרבנות אז בכלל לא מבין למה צריך בד"צים אבל אם כבר בד"צים אז איך הם נותנים כשרות על מוצר מסויים כשהוא בעצם לא המוצר?

מי בודק את הרכב החומר שם? אילולא הבדיקות של מחלקת שירות המזון, אנשים עוד היו ממשיכים לצרוך את המוצר. זה לא אומר ששאר המוצרים עם תאריכים אחרים לא עונים להגדרה של שמן זית, אבל המוצר הנוכחי, עם תאריך פג התוקף של 12/2026 הוא בהחלט לא שמן זית".

משרד הבריאות מזהיר: זה לא שמן זית. צילום: דוברות משרד הבריאות
משרד הבריאות מזהיר: זה לא שמן זית. צילום: דוברות משרד הבריאות

מיסטר פרזידנט – חוויאר מיליי נחת בישראל וישר נסע להתפלל בכותל המערבי – ירושלמים – מעודכנים בבירה

 

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן