משרד הבריאות: פחות תלונות, יותר בריאות

לוגו: משרד הבריאות

חדשות מעודדות

פחות תלונות מוצדקות הוגשו לנציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות בשנת 2023, מה שמעיד על שיפור משמעותי בשירותי המשרד לאזרחים.

נתונים עיקריים:

  • 20,859 פניות התקבלו בנציבות במהלך השנה, מתוכן:
    • 8,626 פניות בנושא שירותי בריאות במסגרת חוק בריאות ממלכתי.
    • 145 דרישות להחזר כספי.
  • 4,032 פניות טופלו באופן מיידי.

יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ יוני משריקי: "אזרח חייב לקבל מכל משרדי הממשלה והרשויות הציבוריות שירות מלא ומיטבי. אנו שמחים לראות ירידה במספר התלונות המוצדקות במשרד הבריאות, וזוהי הוכחה לכך שהמשרד פועל לשיפור השירות לאזרחים. נמשיך לפקח ולוודא שכל אזרח יקבל את השירות הטוב ביותר."

לוגו: משרד הבריאות
לוגו: משרד הבריאות

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן