כולל עדויות מגוף ראשון: ועדה מיוחדת תבחן את פינוי הנפגעים ב 7/10

אילוסטרציה, מסוק של מד"א. צילום: דוברות מד"א

מלחמת 'חרבות ברזל' נפתחה בהפתעה גמורה מצד החמאס שהצליח תוך שעות ספורות להסב נזק רב ולגרום להרוגים ופצועים רבים בקרב אזרחי ישראל, באחד המחדלים שגדולים באירעו במדינה מאז הקמתה.

רבות עוד ידובר במשך השנים על הגורמים להצלחת מתקפת הפתע שחשפה שורה של מחדלים במשרדי הממשלה השונים, לרבות משרד הבריאות.

הפקת לקחים מהמחדל העצום: הוקמה ועדה לבדיקת אופן פינוי הנפגעים ב 7/10

ועדת בקרה ואיכות מטעם משרד הבריאות בראשותו של פרופסור נחמן אש, בודקת את פינוי הנפגעים והטיפול בהם בשבעה באוקטובר.

הוועדה בוחנת את הפעלת כוחות הרפואה, מוכנות, תאום בין הכוחות, פיקוד, שליטה ודיווח; המענה הרפואי הראשוני בשטח; ויסות ראשוני של נפגעים לאתרי טיפול; דרכים ואמצעים לפינוי נפגעים; בטיחות וביטחון הצוותים; ויסות שניוני של הנפגעים.

ניתן לפנות לועדה באופן יזום

ממשרד הבריאות נמסר בהודעה לציבור: "אם ברצונך לעדכן את הוועדה במידע או בפרטים כלשהם, ניתן לפנות לוועדה בפנייה מפורטת בדואר אלקטרוני לכתובת: healthqualitycommitt@moh.gov.il, או בפקס מספר 025655962 עד לתאריך 29 בפברואר 2024.

הוועדה תבחן את כל הפניות שיגיעו עד תאריך זה ותחליט עם מי מהפונים ליצור קשר נוסף. יתכן גם שהוועדה תזמין להעיד בפניה, לפי שיקולה. ניתן להעביר פניה גם באופן אנונימי. תודה על שיתוף הפעולה".

אילוסטרציה, מסוק של מד"א. צילום: דוברות מד"א
אילוסטרציה, פינוי פצועים במסוק של מד"א. צילום: דוברות מד"א

רצח מזעזע במגדלי הצעירים: גבר רצח את חברו ותקף את חברתו הקטינה

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן