שימו לב: משרד הבריאות באזהרה חמורה לציבור מהמוצר הזה

משחת שיניים קולגייט מפס הייצור הזה - אזהרת משרד הבריאות. צילום: דוברות משרד הבריאות

רבים פותחים את היום מיד לאחר אמירת 'מודה אני' ונטילת ידיים עם צחצוח שיניים ושטיפת פנים, וייתכן כי בבתים רבים קיימת משחת שיניים מסוכנת לשימוש.

משרד הבריאות באזהרה דחופה לציבור

הבוקר משרד הבריאות יצא בהודעה לתקשורת שכותרתה " משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ומרכישה של משחת שיניים קולגייט מקס פרש (אצווה מס' CN121M070323) המשווקת ללא אישור ממשרד הבריאות"

בהודעה נכתב: " משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ומרכישה של משחת שיניים קולגייט מקס פרש (אצווה מס' CN121M070323) שמשווקת ללא אישור ממשרד הבריאות (רישיון תקף או הודעה לפני שיווק). בנוסף, על גבי תווית המשחה צוין בעברית כי היא מיוצרת בפולין בעוד על קופסת המשחה כתוב כי ארץ הייצור היא סין.

משחת שיניים מסוכנת: זייפו גם את שם היבואן

מבדיקה שערך משרד הבריאות מול חברת "בית הצעצוע", ששמה כתוב על גבי תווית המשחה בעברית כיבואנית וכמשווקת, נמסר מהחברה כי הייבוא והשיווק של המשחה לא מבוצעים על ידי החברה וייתכן כי מדובר בזיוף.

יש לציין כי קיימות משחות שיניים קולגייט של יבואנים אחרים שנמצאות תחת פיקוח ורישיון משרד הבריאות, אותן ניתן למצוא במאגר התמרוקים באתר משרד הבריאות.

משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עלול להזיק לבריאות הציבור".

משחת שיניים קולגייט מפס הייצור הזה - אזהרת משרד הבריאות. צילום: דוברות משרד הבריאות
משחת שיניים קולגייט מפס הייצור הזה – אזהרת משרד הבריאות. צילום: דוברות משרד הבריאות

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן