הן חזקות, הן יפות, הן מנצחות. מסיבת החלמה מרגשת לנשים שהחלימו מסרטן שד

מסיבה מיוחדת במינה התקיימה בשבוע שעבר, בה עשרות נשים שחלו בסרטן שד חגגו יחד את החלמתן. האירוע התקיים לקראת "פורים קטן" והיה גדוש בתחפושות, אווירה פורימית ותחושת שמחה אדירה

כ-40 נשים מכל רחבי הארץ, שטופלו במכון האונקולוגי בבית החולים לניאדו, התכנסו יחד למסיבת החלמה מרגשת. הן עברו מסע לא פשוט, טיפולים קשים, ניתוחים, וחוו רגעים של חשש ואי ודאות. כעת, כשהן כבר בסטטוס של "פוסט", הן יכלו סוף סוף לחגוג את החיים, את הניצחון ואת התקווה לעתיד.

המסיבה התקיימה בלופט מפואר באזור התעשייה נתניה, וכל פרט בה תרם לאווירה החגיגית: די ג'יי שהקפיצה את הנשים עד השעות הקטנות של הלילה, ארוחה מפנקת, תחפושות צבעוניות ותפאורה מיוחדת. את כל אלה תרמו בנדיבות עמותת "חסד על גלגלים" בראשות שניר זוארץ ועמית ארצי, בעלי מוטורוס נתניה.

"זה שאני נמצאת פה עכשיו, זה נס" סיפרה אחת הנשים, "איזה כיף זה לרקוד ולחגוג את הדבר הבסיסי ביותר – חיים, אני מרגישה שקיבלתי את החיים שלי בחזרה. אני אסירת תודה לצוות כירורגית שד בבי"ח לניאדו בראשותה של ד"ר חני ברלב, ולצוות המכון האונקולוגי – ד"ר ניל פרידמן והאחות האחראית גב' זיווה חנוכה".

חלק גדול מהנשים שהחלימו יצרו קשרים חברתיים חזקים במהלך הטיפולים והן מהוות קבוצת תמיכה אחת עבור השנייה, לצד קבוצת תמיכה רשמית אותה מפעילה גב' זיווה חנוכה.

ד"ר ניל פרידמן, מנהל מכון האונקולוגי בבי"ח לניאדו, בירך את החוגגות ואמר: "זה רגע שאולי הוא השיא של הקריירה שלי. אני מאד מתרגש להיות פה. לנשים יש את התקווה והחוסן הנפשי שנותן לנו כעם להתגבר על הכל"

מסיבת ההחלמה המיוחדת הזו היא תזכורת מרגשת לכך שהחיים יפים, שגם לאחר קשיים ואתגרים אפשר לחגוג ולשמוח, ושיש תקווה תמיד.

קרדיט: עשהאל שחף
דובר לניאדו
קרדיט: עשהאל שחף
דובר לניאדו
קרדיט: עשהאל שחף
דובר לניאדו
קרדיט: עשהאל שחף
דובר לניאדו
קרדיט: עשהאל שחף
דובר לניאדו

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן