Phonak – כי מגיע לכם לשמוע את כל הטוב שיש לחיים להציע

מכשירי שמיעה Phonak

רשת שטיינר מכשירי שמיעה, המשווקת הבלעדית של מוצרי Phonak בישראל, גאה להציג שלושה מכשירי שמיעה פורצי דרך, המצטיינים בשיפור הבנת הדיבור בסביבות מאתגרות ומותאמים למגוון לקויות בשמיעה. מערכת ההפעלה האוטומטית של המכשירים החדשים אומנה ע"י אינטליגנציה מלאכותית, על מנת ליצור את התוכנית השמיעתית המושלמת בכל זמן ומקום.

מנכ"ל רשת שטיינר, אריק שטיינר: "אנו גאים להמשיך להיות חוד החנית בישראל בתחום שיקום השמיעה, עם מכשירי השמיעה החדשניים ביותר בעולם".

החדשנות הטכנולוגית לא פוסחת גם על תחום מכשירי השמיעה. החברה הבינלאומית Phonak המתמחה בפתרונות שמיעה ומוצריה משווקים בישראל על ידי רשת שטיינר מכשירי שמיעה, פיתחה שלושה מכשירים פורצי דרך המעניקים את פתרון השמיעה הטוב ביותר למגוון לקויות שמיעה.

המכשירים החדשים:

Phonak Slim L: דקים במיוחד ומוסתרים יותר מאחורי האוזן, מתאימים למי שנמנעו עד היום מהרכבת מכשירי שמיעה בגלל מחסום הניראות.

Phonak NAIDA L: מיועדים לירידה קלה עד עמוקה בשמיעה ומתאימים גם למי שסובלים מדלקות אוזניים חוזרות, נקב או קרע בעור התוף.

Phonak CROS L: מיועדים לאנשים עם ירידה בשמיעה שלא ניתנת לשיקום באחת האוזניים, ומזרימים צליל מאותה אוזן אל האוזן השנייה בזמן אמת ובאיכות מרבית.

בזכות המבנה שלהם וקלות התפעול, מכשירי Naida Lumity מתאימים גם למשתמשים החווים קושי עם מוטוריקה עדינה או קושי בראייה מקרוב, המעוניינים במכשירים עם תחזוקה מינימלית. בנוסף, הם מתאימים לסובלים מדלקות אוזניים חוזרות, הפרשות מרובות וכן לבעלי נקב/ קרע בעור התוף.
הסדרה מצטיינת בטכנולוגיה ייחודית המתמקדת בשיפור הבנת הדיבור במגוון סביבות, מהסביבה הביתית השקטה ועד לסביבות המאתגרות ביותר. קיימת אפשרות לשלוט בפונקציות שונות באמצעות האפליקציה הייעודית של Phonak, ובדגם הנטען גם בעזרת הקשה פשוטה על האוזן.

טכנולוגיות פורצות דרך:

AutoSense OS 5.0: מערכת הפעלה אוטומטית אומנה ע"י אינטליגנציה מלאכותית לזיהוי מדויק של הסביבה האקוסטית ויצירת תוכנית שמיעתית מותאמת אישית.

Bluetooth 4.2: חיבור ישיר לטלפונים חכמים ומכשירים אחרים להזרמת צליל באיכות גבוהה.

Roger On: טכנולוגיה המאפשרת שיפור משמעותי בהבנת הדיבור בסביבות רועשות.

LifeStyle Assistant: אפליקציה ייעודית לשליטה במכשירים ובפונקציות השונות שלהם.

יתרונות נוספים:

עיצוב דק ואלגנטי. איכות צליל מעולה. קל לשימוש. סוללה נטענת. התאמה אישית מדויקת.

במכשירים אלו קיים מנגנון המאתר את כיוון הדיבור ומשנה את כיווניות המיקרופונים והנחתת הרעש בהתאם, כיווניות דינאמית ואוטומטית במצב של דיבור על רקע רעש, מנגנון להגברת דיבור חלש בסביבה שקטה, מנגנון הנחתת רעשים מרחבי ודינאמי וחיישן תנועה המזהה דיבור בזמן תנועה ומפעיל שינויים בהתנהגות המכשירים כדי להקל על התקשורת במצב זה.

מכשירי שמיעה Phonak
קרדיט: Phonak

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן