לישראלים שמוכנים להשתתף ועומדים בתנאים: מענק עד 140 אלף יורו

מחקר אירופאי, צילום אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מלאכותית - אודי דוד בן דוד

הרבה ניסיונות למצוא מקורות מימון נוספים בוצעו על ידי אזרחי ישראל בחודשים האחרונים מאז החלה המלחמה, אולם מסתבר שישנם פתרונות נוספים עם מקורות תקציביים מחו"ל לאלו שעומדים בתנאים ומוכנים להרשם לתכנית שמביאה מענק אירופי לישראלים.

ליקטנו עבור קהל הקוראים מידע ממשרד הבריאות בנוגע למימון של עד 140000 אירו לאלו שירשמו ויימצאו מתאימים לפי התנאים והמבדקים שייערכו על ידי הגורמים האחראים. המידע החשוב מובא להלן.

משרד הבריאות מציג: מחקר משותף עם חוקרים מאירופה

גם לישראלים שמוכנים להשתתף ונמצאים מתאימים - מענק מחקר אירופאי, צילום אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מלאכותית - אודי דוד בן דוד
גם לישראלים שמוכנים להשתתף ונמצאים מתאימים – מענק מחקר אירופאי, צילום אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מלאכותית – אודי דוד בן דוד

לשכת המדען הראשי של משרד הבריאות ורשת המחקר THCS – Transforming Health and Care systems מודיעות על פרסום קול קורא למחקרים משותפים עם חוקרים ממדינות אירופה בנושא:מניעה מותאמת אישית בשירותי הבריאות  –  Innovate to Prevent: Personalized Prevention in Health and Care Services

מחקר אשר יבחר למימון ימומן בסכום של שווה ערך שקלי של עד 140,000 אירו לתקופה של שלוש שנים (תוספת של 40,000 אירו לקואורדינטור/ית ישראלי/ת) .

  •  Intent to Apply מועד ההגשה הסופי : 16 באפריל 2024 (15:00 שעון ישראל)
  • מועד ההגשה הסופי של ההצעה המלאה: 14 במאי 2024 (15:00 שעון ישראל)

שימו לב כי על החוקרים הישראלים המעוניינים להגיש הצעה במסגרת הקול הקורא להגיש תקציר ופירוט תקציבי ולקבל אישור מלשכת המדען מבעוד מועד.

פרטים נוספים וחשובים בתרגום חופשי באמצעות גוגל מאתר ה THCS לטובת הישראלים המעוניינים להרשם:

THCS משיקה את הקריאה המשותפת השניה (JTC) להצעות שמטרתן לתמוך ביישום מודלים חדשניים של בריאות וטיפול ממוקדי אדם העוסקים באסטרטגיות מניעה, בעזרת העזרה המרכזית של טכנולוגיות ושירותי IT ודיגיטליים קיימים. יותר מ-30 סוכנויות מימון משתתפות עם תקציב אינדיקטיבי של יותר מ-34 מיליון אירו.

מענק אירופאי גם לישראלים: הזדמנויות מימון

השותפות האירופית לשינוי מערכות בריאות וטיפול (THCS) מביאה את ההזדמנות לתאם ולמטב את מאמצי המחקר והחדשנות באירופה ובמדינות השותפות שלה, התומכות בשינוי הנחוץ של מערכות הבריאות והטיפול.

תחת מטריה זו, הקריאה המשותפת הטרנס-לאומית השנייה להצעות "לחדש למניעה: מניעה מותאמת אישית בשירותי בריאות וטיפול" היא השאיפה לשפר את יישום אסטרטגיות מניעה מותאמות אישית בשירותי בריאות וטיפול, גם כדי להפוך אותן למרכזיות באדם ולטובות יותר. מותאם לצרכי האנשים תוך תמיכה בשימוש יעיל והולם בטכנולוגיות קיימות טכנולוגיות מבוססות IT ודיגיטל התומכות באסטרטגיות מניעה בשירותי בריאות וטיפול.

בפרט, הקריאה שמה לה למטרה לתמוך ביישום של מודלים חדשניים של בריאות וטיפול ממוקדי אדם, המתייחסים לאסטרטגיות מניעה, בעזרת עזר מרכזי של טכנולוגיות ושירותים קיימים ודיגיטליים, כמו גם נתונים קיימים ומתהווים. המטרה הסופית היא לשפר ממדי מערכת הבריאות והטיפול כמו איכות, יעילות, שוויון וקיימות. שיפור איכות שירותי המניעה יביא לשיפור איכות החיים של האזרחים והמטופלים, וכן הפחתת העומס והעלויות על מכלול שירותי הבריאות והטיפול.

ציר זמן ומועדים

12 בפברואר 2024 הודעה מוקדמת על שיחת Innovate to Prevent
23 בפברואר 2024 פרסום השיחה
15:00-16:30 CET 12 במרץ 2024 סמינר מידע מקוון JTC 2024
16 באפריל, 2024 (14:00 CEST) מועד אחרון להגשת כוונת מועמדות חובה
14 במאי 2024 (14:00 CEST) מועד אחרון להגשת הצעה
26 באוגוסט 2024 מועד אחרון לרכזים לשלוח את מכתבי ההפרכה שלהם
9-11 בספטמבר 2024 פגישת PRP
16-27 בספטמבר 2024 הערכה אתית של ההצעות שנבחרו
אוקטובר 2024 המלצת מימון סופית הודיעה למועמדים
סוף 2024/תחילת 2025 התחלה מדעית צפויה של פרויקטים ממומנים

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן