5 סיבות לבחור בעדשות מגע מולטיפוקל בהתאמה אישית

קרדיט תמונה FREEPIK

בשנים האחרונות אנשים רבים מחפשים תחליף למשקפיים, בין השאר עקב טרנד מסיכות אף ופה שהחל עם פרוץ וירוס הקורונה.
שחרור התלות במשקפיים קוסם לאנשים רבים הסובלים מבעיות ראייה, ועדשות מגע באות לטפל בדיוק בצורך הזה.
במאמר הבא ריכזנו עבורכם 5 סיבות לבחור בעדשות מגע מולטיפוקל בהתאמה אישית, קריאה מועילה!

מהן עדשות מגע מולטיפוקל בהתאמה אישית?

עבור אנשים עם צורך בתיקון ראייה למרחק, עדשות מגע לצילינדר גבוה או נמוך מציעות פתרון רב-תכליתי ומותאם. למעשה מדובר בעדשות הכוללות התאמה משתנה בכל אחד מחלקי העדשה, ולכן הן מעניקות מענה לאתגרים חזותיים שונים תוך מתן נוחות משופרת.
ריכזנו עבורכם חמש סיבות משכנעות לשקול בחירת עדשות מגע מולטיפוקל מותאמות אישית:

תיקון ראייה מותאם אישית: עדשות מגע מולטיפוקל מותאמות אישית מותאמות עונות במדויק על הצרכים הייחודיים של כל אדם. על ידי שילוב עוצמות מרשם שונות לראייה מקרוב, בינונית ומרחוק, עדשות אלה מספקות מעבר חלק בין מוקדי ראייה, ומאפשרות ראייה ברורה וחדה בכל טווחי המרחקים.

נוחות והתאמה משופרים: כל מי שהשתמש בעדשות מגע רגילות או עדשות קשות נושמות יודע, שהנוחות היא קריטית ומשפיעה ישירות על איכות החיים שלנו.
בניגוד לעדשות מגע סטנדרטיות, עדשות מולטיפוקל מותאמות אישית מעוצבות ע"י אופטומטריסט מומחה כך שיתאימו לקימור הספציפי של העין שלך, וזה מבטיח נוחות ויציבות של העדשה בעין. התאמה אישית זו מפחיתה את הסבירות לתנועת עדשות או אי נוחות, מה שהופך אותן לאידיאליות בשימוש ממושך לאורך היום.

גמישות בפעילות היומיומית: עם עדשות מגע מולטיפוקל, אין צורך להחליף בין מספר זוגות משקפיים לפעילויות שונות. בין אם קוראים ספר, עובדים על מחשב או נוהגים, עדשות אלו מציעות את הנוחות של מענה לכל הצרכים החזותיים בתוך זוג בודד, ומבטלות את הטרחה של נשיאת מספר זוגות משקפיים עמנו לכל מקום.

פרספקטיבת עומק משופרת:
עדשות מגע מולטיפוקליות מספקות תפיסת עומק משופרת על ידי תיקון ראייה ממרחקים שונים בו זמנית. תכונה זו מועילה במיוחד לפעילויות הדורשות תפיסת עומק מדויקת, כגון נהיגה, ספורט או ניווט במדרגות, מה שמבטיח התנהלות יומיומית בטוחה ונעימה הרבה יותר.

שימוש נוח במשקפי שמש: אנו חיים במדינה שטופת שמש ברוב ימות השנה, ומשקפי שמש הם פריט חובה עבור כל אחד מאיתנו. בעת שימוש במשקפי ראייה – שילוב משקפי שמש אופטיות יכול להוות מטרד של ממש.
עדשות מגע מותאמות אישית מסירות מאיתנו את העול הזה, והן מאפשרות לנו להשתמש במשקפי שמש ממש כמו כל אחד אחר.

לסיכום,

עדשות מגע מולטיפוקל בהתאמה אישית מציגות את חזית הקידמה בתחום האופטומטריה, והן מהוות בחירה מצוינת עבור אלו הסובלים מבעיות ראיה. עדשות מגע מולטיפוקליות מעניקות למשתמשים נוחות משופרת, גמישות במעבר מיקוד ראייה, והסרת התלות במשקפי ראייה.

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן