מגיע להם לקבל את הטיפול הטוב ביותר

חיילים פצועי "חרבות ברזל" זוכים לטיפול שיקומי במרכז הרפואי בני ציון בחיפה

למעלה מ-50 חיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל, טופלו במחלקת השיקום היחידה מסוגה בצפון במרכז הרפואי בני ציון בחיפה

השרה לשעבר ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון , ביקרה אתמול (א') במרכז הרפואי בני ציון בחיפה, נפגשה עם חיילים שנפצעו בקרבות ברצועת עזה ובפעילויות מבצעיות בגזרות שונות המטופלים במחלקת השיקום במרכז הרפואי ואף סיירה במחלקות נוספות.

לביקורה של ח"כ יפעת שאשא ביטון , נלוו מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר אוהד הוכמן , יו"ר אגודת הידידים של המרכז הרפואי ליאורה כחלון , מנהל אגודת הידידים תום אלכסנדרון וחברת אגודת הידידים ענבל נישליס.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן , מנהל מחלקת השיקום ד"ר בוריס צ'לביאן וצוותים רפואיים מקצועיים במחלקת השיקום, הציגו בפני השרה לשעבר ח"כ יפעת שאשא ביטון את מערך השיקום והטיפול הרפואי הניתן לפצועי צה"ל.

מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר אוהד הוכמן , הדגיש בפניה את הייחודיות של המחלקה בחיפה והצפון בכל הקשור לטיפול השיקומי המקצועי הניתן לחיילים הפצועים שמרביתם תושבי הצפון: "למעלה מ-50 חיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל טופלו עד עתה במחלקת השיקום במרכז הרפואי שלנו".

ח"כ יפעת שאשא ביטון , שוחחה עם המטופלים והתעניינה בהליכי השיקום שהם עוברים. כמו כן, סיירה במחלקות שונות ובמרכז הממוגן לרפואה דחופה ואשפוז יום במרכז הרפואי בני ציון וקיבלה סקירה מהצוותים הרפואיים על פעילותן של המחלקות.

השרה לשעבר ח"כ יפעת שאשא ביטון , הביעה את התרשמותה מהטיפול הניתן לפצועי צה"ל במחלקת השיקום במרכז הרפואי בני ציון ומהטיפול הרפואי הניתן למטופלים ולמאושפזים במחלקות השונות ומההיערכות לשע"ח.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן , הודה ל ח"כ יפעת שאשא ביטון על ביקורה וגם על נכונותה להתגייס ולסייע ככל שתתבקש לכך למרכז הרפואי בני ציון.

[משמאל לימין) :מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, השרה לשעבר ח"כ יפעת שאשא ביטון, יו"ר אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון ליאורה כחלון
צילום: דוברות המרכז הרפואי בני ציון

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן