שיפור איכות חיי המטופלים: פיתוח טכנולוגיות חדשות לטיפול בבלוטות הרוק

פרופ' עודד נחליאלי מוביל בינלאומי בתחום חדש: כירורגיה מזערית של בלוטות הרוק

פרופ' עודד נחליאלי, מומחה בעל שם עולמי בתחום כירורגיית הפה, הלסתות ובלוטות הרוק, מונה לאחרונה לחבר בוועדה בינלאומית לקביעת קריטריונים להתמחות באנדוסקופיות וכירורגיה מזערית של בלוטות הרוק.

המינוי היוקרתי משקף את תרומתו המשמעותית של פרופ' נחליאלי לפיתוח תחום חדש זה, שהפך לאבן דרך משמעותית ברפואה.

חלוץ בתחום האנדוסקופיות

בשנת 1993, היה פרופ' נחליאלי בין החלוצים בעולם שהחלו להשתמש בשיטות אנדוסקופיות לטיפול בחסימות בבלוטות הרוק. גישה זו, המבוצעת באמצעות אנדוסקופים זעירים המוחדרים דרך צינור בלוטת הרוק, מאפשרת טיפול מדויק ויעיל תוך שמירה על שלמות הבלוטה, בניגוד לשיטות העבר שדרשו כריתת בלוטות.

טכנולוגיה פורצת דרך

פרופ' נחליאלי לא הסתפק בפיתוח טכניקות טיפול חדשניות, אלא גם שיתף פעולה עם חברה טכנולוגית גרמנית לפיתוח אנדוסקופים ייחודיים בעלי קוטר זעיר של פחות ממילימטר. מכשירים אלו, יחד עם טכנולוגיות מתקדמות נוספות, מאפשרים טיפול מדויק ומונע את הצורך בכריתת בלוטות.

הכרה בינלאומית

הידע והניסיון העצומים שצבר פרופ' נחליאלי בתחום הפכו אותו לדמות מוערכת בקהילה הרפואית הבינלאומית. מאמריו וספריו נחשבים כפורצי דרך ונלמדים במוסדות אקדמאיים מובילים ברחבי העולם.

מינויו לחבר בוועדה לקביעת קריטריונים להתמחות באנדוסקופיות וכירורגיה מזערית של בלוטות הרוק, מהווה הכרה משמעותית בחשיבות עבודתו ותרומתו לקידום תחום חדש זה ברפואה.

הישג זה צפוי להשפיע רבות על עתיד הטיפול בבלוטות הרוק ולשפר משמעותית את איכות חייהם של מטופלים רבים ברחבי העולם.

.

פרופ' עודד נחליאלי. קרדיט צילום: אפרת בן-יוסף

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן