מלאכי חסד על שני גלגלים, השקת אמבולנסים ורכבי הצלת חיים ל"הצלה"

ארגון 'הצלה' השיק אמבולנסים ורכבי הצלת חיים במעמד שר הבריאות

בנוכחות שר הבריאות, אוריאל בוסו, הושקו היום שני אמבולנסים חדשים, אופנועי חירום ורכבי הצלה שישמשו את כונני ארגון 'הצלה' ברחבי הארץ.

הטקס התקיים בחצר ביתו של חבר מועצת גני תקוה, טל מתתיהו, בהשתתפות נציגי התורמים, יו"ר ארגון 'הצלה' הרב אשר שלומוביץ, מנכ"ל הארגון הרב יעקב יוזעף, חברי הנהלת הארגון, כוננים ומתנדבים.

בעקבות הפעילות המוגברת של כונני 'הצלה' מאז ה-7.10 ותחילת מלחמת 'חרבות ברזל', נוצר בלאי משמעותי בציוד הרפואי של הארגון וברכבי החירום וההצלה המשמשים את המתנדבים. במטרה להתמודד עם הבלאי ולהרחיב את פעילות הצלת החיים בכל רחבי הארץ, השיק היום ארגון הצלה שני אמבולנסים חדשים, בימבולנס ומספר אופנועי חירום למענה מיידי.

טקס ההשקה שנערך בחצר ביתו של חבר מועצת גני תקוה טל מתתיהו, התקיים במעמד שר הבריאות אוריאל בוסו ונציגי התורמים שתרמו את האמבולנסים ורכבי המענה המיידי, מזכה הרבים הרב שמואל נידאם, יו"ר ארגון הצלה הרב אשר שלומוביץ, מנכ"ל הארגון הרב יעקב יוזעף, חברי הנהלת הארגון, כוננים ומתנדבים.

האמבולנסים החדשים מצטרפים לצי האמבולנסים של הארגון, ולצדם יוכנסו למערך כלי הרכב של הארגון עוד בימבולנס, מספר אופנועים ואופניים חשמליים לשימוש הכוננים לשם מתן מענה מיידי מהיר באירועי חירום. רכבי המענה המיידי החדשים, יהוו תחליף – בין השאר – לרכב דומה שנפגע בהצתה מכוונת ויצא מכלל שימוש בחודשים האחרונים. כלי הרכב החדשים ינותבו לסניפי הצלה ברחבי הארץ, בהתאם לצרכי החירום.

השר בוסו שיבח את פעילותם של מתנדבי 'הצלה'

"הדקות הראשונות של אירועי חירום הן הקריטיות ביותר לנפגעים. במקום הזה נמצאים מתנדבי הצלה שיוצאים לכל קריאה במסירות נפש, בכל שעה וכל מזג אויר. כונני ומתנדבי הצלה הם נדבך חשוב בהצלת חיים בישראל. אנשים לא מודעים לסכומים שארגוני ההצלה חוסכים למערכת הבריאות מידי שנה, מדובר בסכומי עתק".

יו"ר 'הצלה', הרב שלומוביץ, הודה לתורמים

ואמר: "אנחנו נמצאים במגמת התרחבות של פעילות הצלה בכל רחבי הארץ. המגמה הזאת קיבלה משנה תוקף מאז ה-7.10, כאשר מטבע הדברים פעילות הצלת החיים התגברה באחוזים דרמטיים. המתנדבים והכוננים היו בשטח המלחמה מיד עם היוודע האסון והם ממשיכים לסייע בכל התקריות ברחבי הארץ ובכוננות החירום המוגברת. כלי הרכב החדשים יהוו תוספת כוח להצלת חיים ונפגעים שיזכו לחיות בזכות טיפול מהיר, יעיל ומקצועי".

מנכ"ל 'הצלה', הרב יוזעף, הדגיש את הצורך הדחוף באמצעים נוספים:

"הצורך הדחוף באמבולנסים חדשים וכלי רכב למענה מיידי, רק הולך וגובר. ארגון הצלה בשיתוף פעולה עם מד"א, נערך לקראת כל התפתחות באזור הצפון ומתגבר את הכוננים והמתנדבים באזור בציוד חירום ובאמצעים נוספים. המתנדבים שלנו פועלים בהתנדבות מלאה ובמסירות אין קץ, גם על חשבון המשפחות והחיים הפרטיים שלהם למען הצלת חיים של כל אדם ללא כל הבדלים".

מנחם אינדיג חבר הנהלת הצלה וקצין המבצעים של הארגון:

"הצורך הדחוף באמבולנסים חדשים וכלי רכב למענה מיידי, רק הולך וגובר. גם בימים אלה ביחד עם מד"א, אנו מגבירים את ההיערכות והכוננות של הארגון בכל רחבי הארץ".

האמבולנסים החדשים מצטרפים לצי האמבולנסים של הארגון, לצדם יתווספו בימבולנס, אופנועים ואופניים חשמליים לשימוש הכוננים. רכבי המענה המיידי החדשים יחליפו בין השאר רכב שנפגע בהצתה מכוונת ויצא מכלל שימוש. כלי הרכב החדשים ינותבו לסניפי 'הצלה' ברחבי הארץ, בהתאם לצרכי החירום.

קרדיט: דוברות ארגון הצלה
קרדיט: דוברות ארגון הצלה

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן