פצועי "חרבות ברזל" זוכים לשיקום מיטבי במרכז הרפואי בני ציון

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן וח"כ יסמין סאקס פרידמן במחלקת השיקום במרכז הרפואי

מערך השיקום היחיד מסוגו בחיפה והצפון לפצועי צה"ל פועל במרכז הרפואי בני ציון

ח"כ יסמין סאקס פרידמן (יש עתיד) ביקרה אתמול במרכז הרפואי בני ציון בחיפה, שם הוצג בפניה מערך השיקום הייחודי לפצועי צה"ל הפועל במרכז הרפואי. מערך זה, היחיד מסוגו בצפון הארץ, מטפל גם בחיילים שנפצעו במבצע "חרבות ברזל" בעזה.

למעלה מ-50 פצועים ממבצע "חרבות ברזל" טופלו עד כה במחלקת השיקום. ח"כ סאקס פרידמן שוחחה עם חלק מהחיילים העוברים תהליכי שיקום מורכבים, התעניינה בפציעותיהם ואיחלה להם החלמה מהירה. החיילים שיבחו את הטיפול המקצועי והמסור שקיבלו ואת היחס החם מהצוות הרפואי.

מנכ"ל בית החולים, ד"ר אוהד הוכמן, הדגיש כי "שהותם של החיילים הפצועים מרביתם תושבי חיפה והצפון המטופלים במערך השיקומי היחיד מסוגו בצפון, לא רק מסייעת להם להשתקם בצורה הטובה ביותר בזכות הטיפול המסור והמכשור הרפואי המקצועי והמשוכלל, אלא גם מקלה על המשפחות שלהם שאינן צריכות לנסוע מדי יום לאזור המרכז שבו פועלות מחלקות שיקום אחרות".

בנוסף לביקור במחלקת השיקום, ח"כ סאקס פרידמן סיירה גם במרכז הממוגן לרפואה דחופה ואשפוז יום וקיבלה סקירה על היערכות בית החולים למקרה חירום.

ד"ר הוכמן הודה לח"כ סאקס פרידמן על הביקור ועל נכונותה לסייע למרכז הרפואי עם האתגרים הניצבים בפניו. ח"כ סאקס פרידמן הביעה התרשמות עמוקה מהטיפול המסור בפצועי צה"ל, מהטיפול הרפואי הניתן בכלל מחלקות המרכז הרפואי ומההיערכות למקרה חירום.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן וח"כ יסמין סאקס פרידמן במחלקת השיקום במרכז הרפואי
צילום: דוברות המרכז הרפואי בני ציון

 

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן