נערכים למשהו גדול? מתנה חריגה לרופאים לכבוד פסח

בניין משרד הבריאות, צילום: אודי דוד בן דוד

שנים רבות שועד הרופאים דואג לפנק את חבריו במתנות מיוחדות ושימושיות לחגים, המסייעות להם בעבודה היומיומית או מפנקות בבית, כשבין היתר חולקו בעבר גם טאבלטים ומתנות נהדרות אחרות.

עם זאת, השנה, ולאור ההתפתחויות בגזרות השונות, לאחר שאנשי הצוותים הרפואיים ברחבי הארץ עברו כמה וכמה תרגילים לקראת המלחמה, ועד הרופאים חילק מתנה שנחשבת לחריגה בשנים האחרונות.

רופא שחבר בועד: לא הופתעתי לקבל את המתנה לחג – מתרגלים אותנו כבר זמן רב

בניין משרד הבריאות, צילום: אודי דוד בן דוד
בניין משרד הבריאות, צילום: אודי דוד בן דוד

המתנה המפתיעה היא ערכת עזרה ראשונה, ככל הנראה בהתחשב במצב בו נמצאת המדינה בימים מתוחים אלו, ונזכיר שלפני פחות משבועיים לאחר דיון שנערך בראשות מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב התבקשו מנהלי בתי החולים וראשי מערכת הבריאות להמשיך ולהיערך לתרחיש של אירוע רב נפגעים ולתרגל את הצוותים הרפואיים, להיות ערוכים לרידוד מטופלים ולתגבור בצוותים רפואיים.

עוד נמסר ממשרד הבריאות כי " המשרד פועל בשיתוף עם גורמי הצבא ופיקוד העורף. רמת הכוננות של מערכת הבריאות נותרת דומה בחצי השנה האחרונה מתחילת אוקטובר. עם זאת, בתי החולים צריכים להמשיך ולהיות ערוכים לפעילות כאי בודד ככל ויהיה בכך צורך.

במידת הצורך, יתגבר המשרד את בתי החולים בצפון בכוח אדם רפואי. בתי החולים קיבלו הנחייה לבנות קפסולות של צוות רפואי של אחים ואחיות ורופאים ורופאות לסיוע לבתי החולים בצפון.

בדיון עלתה סוגיית העלטה והוצגה תפיסת ההפעלה של המשרד במידה ותהיה הפסקת חשמל נרחבת במדינה. המטרה – לתת מענה למטופלים נתמכי נשימה ולמטופלים הזקוקים לטיפול שלא ניתן לתת ללא חשמל.

בנוסף, התקיימה שיחה בנוגע לתרחיש של הסלמה ביטחונית על רקע סיום חודש הרמדאן והצורך לשמור על דריכות ומוכנות לאר"ן בתקופה זו.

משרד הבריאות ממשיך ופועל מול קופות החולים על מנת שיפתחו מרפאות אחודות שיתנו מענה לכלל מבוטחי הקופות. מרפאות אלו יפתחו ככל ויהיה בכך צורך".

מתנה חריגה לרופאים לפסח, צילום אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מלאכותית: אודי דוד בן דוד
מתנה חריגה לרופאים לפסח, צילום אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מלאכותית: אודי דוד בן דוד

מתי ההורים יתעוררו? כתב אישום נגד שני צעירים מכפר בדרום בגין חטיפה והתעללות בנערה יהודיה – אשקלנייעס חדשות אשקלון

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן