MRI חדש בעכו: בשורה משמחת לתושבי הצפון

בשורה חשובה לתושבי עכו והצפון: מכשיר MRI חדש יסייע בקיצור תורים ויאפשר זמינות רבה יותר

בשורה חשובה לתושבי עכו והצפון: אסותא מרכזים רפואיים ולאומית שירותי בריאות חונכות ביחד מכשיר MRI חדש בעכו. המכשיר, שיופעל על ידי אסותא חיפה בשיתוף לאומית שירותי בריאות, יהיה זמין לחברי כל קופות החולים באזור וצפוי לבצע למעלה מ-10,000 בדיקות בשנה הראשונה.

הקמת המכשיר החדש תאפשר קיצור משמעותי של תורי ההמתנה לבדיקות MRI, בדיקות חשובות אלו עשויות להציל חיים ולסייע באבחון מחלות קשות.

מכשיר ה-MRI החדש מצטרף למכשיר נוסף שמפעילה אסותא לתושבי הצפון בחיפה, שהושק בשנת 2020. במהלך שנת 2025 יועבר המכשיר, הממוקם כיום בניידת, למבנה קבוע במרכז רפואי חדש שתקים אסותא בעכו.

גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים:

“הנגשת שירותי בריאות בכל עת ובפרט בתקופה זו מהווה בשורה גדולה לתושבי עכו ולאזור הצפון כולו. באסותא מבוצעות כמיליון בדיקות דימות בשנה. אנו גאים להרחיב את פריסת מכשירי ה-MRI שמפעילה אסותא עם הצבת המכשיר החדש בעכו ובכך לתת מענה לצורך בבדיקה החשובה. אני מברך על שיתוף הפעולה עם לאומית. יחד נמשיך לפעול לשירות מיטבי תוך הרחבת פריסת השירותים שלנו".

חיים פרננדס, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות:

"לאומית שירותי בריאות בחרה בעיר עכו להצבת והפעלת מכשיר MRI הראשון של לאומית, מכיוון שאנו רואים בתושבי הצפון בכלל ובעכו בפרט יעד אסטרטגי לקידום ושיפור הרפואה בישראל, בוודאי בימים קשים אלו העוברים על תושבי הצפון, לאומית חרתה על דגלה לקדם נגישות וזמינות רפואית למבוטחיה בפריפריה הגאוגרפית והתרבותית והצבת המכשיר בעכו מהווה נדבך נוסף בפעילות זו. אני מודה לאסותא על שיתוף הפעולה ונמשיך יחדיו לקדם את איכות הרפואה בישראל".

פתיחת המכשיר החדש תאפשר לתושבי עכו והצפון לעבור בדיקות MRI קרוב יותר לביתם, תוך חיסכון משמעותי בזמן נסיעה ובהמתנה.

כמו כן, המכשיר החדש מצויד בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות ביצוע בדיקות מדויקות ומהירות יותר.

הקמת המכשיר החדש היא חלק מפעילות נרחבת שמובילה אסותא בשיתוף לאומית שירותי בריאות במטרה לשפר את הנגישות לשירותי בריאות איכותיים עבור תושבי הצפון.

צילום: דוברות אסותא

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן