מינויים חדשים במרכז הרפואי העמק לד"ר רוני חכים וד"ר מרואן אליאס

החלטה חיובית במרכז הרפואי העמק יצאה לדרך השבוע עם הודעתו של ד"ר מאור ממן, מנהל המרכז הרפואי העמק, על קידומם ומינויים של 2 רופאים בכירים במרכז הרפואי "העמק" לתפקידי ניהול לאחר שצמחו מתוך המערכת עצמה, כך נודע לאפצ'י – חדשות הבריאות של ישראל.

ד"ר רוני חכים מונתה לסגנית מנהל מחלקת ההרדמה

ד"ר רוני חכים, מינוי חדש - צילום: דוברות המרכז הרפואי העמק
ד"ר רוני חכים, מינוי חדש – צילום: דוברות המרכז הרפואי העמק

ד"ר חכים היא בוגרת תואר ד"ר לרפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, בעבר התמחתה בהרדמה במחלקת ההרדמה במרכז הרפואי העמק בניהולו של ד"ר מיכאל רודין. לאחר ההתמחות עברה השתלמות בהרדמה לניתוחי לב במחלקת ההרדמה בקריה הרפואית רמב"ם. בנוסף, היא חברה בוועד איגוד הרופאים המרדימים בישראל.

ד"ר מרואן אליאס מונה לסגן מנהל מחלקה כירורגית ילדים

ד"ר מרואן אליאס, צילום: דוברות המרכז הרפואי העמק
ד"ר מרואן אליאס, צילום: דוברות המרכז הרפואי העמק

ד"ר מרואן אליאס, בוגר תואר ד"ר לרפואה בבית הספר לרפואה הדסה באוניברסיטה העברית בירושלים התמחה בכירורגיה כללית במחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי העמק. לאחר סיום ההתמחות המשיך להתמחות-על בכירורגית ילדים במרכז הרפואי העמק, שכללה שנת התמחות בבית החולים שניידר לילדים בפתח תקווה.

בהמשך, השתלם למשך חצי שנה בבית החולים לילדים Red cross Cape Town of south Africa. ד"ר מרואן הוא בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות של מכללת עמק יזרעאל.

קידום רופאים דווקא מתוך המערכת – הישג שמראה על הערכת הצוות הרפואי

בחירת רופא היא החלטה חשובה המשפיעה רבות על בריאות ועל איכות חייהם של רבים. כאשר זקוקים לטיפול רפואי, המטופלים רוצים לדעת שהם בידיים טובות, עם רופא מיומן, אמין ומוכר.

מרכזים רפואיים רבים נוטים להשקיע משאבים רבים בקידום רופאים מבחוץ, תוך הזנחת רופאים מוכשרים ומיומנים העובדים בתוך המרכז הרפואי עצמו. גישה זו עלולה לפגוע הן בחולים והן בצוות המרכז הרפואי.

רופאים העובדים בתוך המרכז הרפואי בדרך כלל מכירים היטב את המערכות, תהליכי העבודה והצוות הרפואי והקידום שלהם מקל על שיתוף פעולה יעיל בין צוותים רפואיים שונים, מה שמשפר את איכות הטיפול בחולים.

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן