שומעים ברור יותר, חיים טוב יותר: Phonak Roger On זוכה בפרס אדיסון

פריצת דרך בתחום שמיעה: מערכת Phonak Roger On זוכה בפרס אדיסון היוקרתי

בשורה משמחת עבור קהילת כבדי השמיעה בישראל: מערכת Phonak Roger On זכתה בפרס אדיסון לשנת 2024, המוענק להמצאות פורצות דרך המשפיעות לטובה על חיי האדם. זוהי גושפנקא משמעותית לחדשנות הטכנולוגית של Phonak, המובילה בתחום פתרונות שמיעה מתקדמים.

מערכת Roger On מציעה פתרון חדשני עבור אלו הסובלים מירידה בשמיעה, ומאפשרת להם לשמוע ולהבין דיבור בצורה ברורה יותר, גם בסביבות רועשות ומאתגרות אקוסטית. המערכת משדרת צלילי דיבור ישירות למכשירי השמיעה של Phonak או לכל מקלט Roger תואם, ומזהה באופן אוטומטי את מקור הקול ואת כיוון הדיבור. זיהוי זה מאפשר למערכת להתאים את ההגדרות שלה באופן מיידי, תוך התמקדות בדובר הרלוונטי וחסימת רעשי רקע.

יתרון משמעותי נוסף של Phonak Roger On הוא זיהוי מצבי שימוש שונים. המערכת מזהה אוטומטית אם המשתמש יושב במסעדה רועשת, משתתף בפגישה או נותן הרצאה, ומתאימה את הגדרותיה בהתאם. כתוצאה מכך, המשתמשים נהנים מחוויית האזנה מיטבית בכל מצב.

מערכת Phonak Roger On זמינה כעת בישראל, וניתן לרכוש אותה אצל מכוני שמיעה מורשים ברחבי הארץ. פתרון זה מציע תקווה חדשה עבור קהילת כבדי השמיעה, ומאפשר להם להשתלב בחברה וליהנות מכל מה שהחיים להציע.

קרדיט צילומים: פונאק
קרדיט צילומים: פונאק

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן