איך להוציא קוץ? השיטה הכי קלה ומגניבה – צפו בהסבר של ד"ר מיירו

איך להוציא קוץ מהיד? צילום אילוסטרציה: פיקסבי

כמעט כל אדם שתשאלו אותו אם אי פעם נתקל בסיטואציה בה הוא צריך להוציא שבב עץ קטן ומציק מהיד או קוץ תקוע בכף הרגל או אפילו במפגש הזוי עם קקטוס יספר לכם איזה סיוט זה היה למרות שהכאב לא היה עז במיוחד אבל הטרפת עד שהקוץ יצא היתה משגעת. באותה נשימה יספר לכם גם על ההקלה שחווה לאחר מכן אבל אם תשאלו אותו איך להוציא קוץ, לא בטוח שהוא יידע לענות.

איך להוציא קוץ מהיד? צילום אילוסטרציה: פיקסבי
איך להוציא קוץ מהיד? צילום אילוסטרציה: פיקסבי

בעקבות תקרית בעת פינוי קרטונים לקרטוניה השכונתית בפתחנו בשיטוט מעמיק באתרי אינטרנט ( טוב נו, עם קוץ ביד אין ממש חשק להקליד הרבה, חיפוש קצר… ) ואז הגענו לסרטון מטורף של כוכב רשת המכונה ד"ר מיירו ומציע הסברים שונים בתחומי הרפואה ומציג פתרון קל בטירוף למקרים בהם נתקע קוץ ביד.

 

קוץ תקוע ביד: סיפור קטן על כאב גדול ופתרון שלעיתים הוא כל כך פשוט

אין דבר מעצבן יותר מקוץ תקוע ביד. זה קטן, זניח, לכאורה לא משמעותי, אבל הוא יכול לגרום לכאב עצום ולסרב לצאת בקלות. הכל מתחיל בתנועה פשוטה – גינון, משחק עם הילדים, אפילו הליכה קצרה בטבע. לפתע, תחושה חדה חודרת לכף היד. קוץ קטן, חד כתער, מצא את דרכו פנימה, חודר עמוק בין העור לבשר.

הכאב הוא מיידי וחריף. תחושת צריבה מלווה בתחושה של דקירה, כאילו עשרות מחטים קטנות נדחפו פנימה בו זמנית. ניסיון ראשון למשוך את הקוץ החוצה גורם לכאב נוסף, כאילו הוא נאחז עמוק יותר בבשר.

היד הופכת לאדומה ונפוחה, רגישה למגע קל. כל ניסיון לבצע פעולה פשוטה – אחיזה בעט, לחיצה על כפתור – גורם לכאב חד. תחושת התסכול גוברת. למה דבר קטן כל כך יכול לגרום לכאב כה גדול?

אך למרות הכאב, יש משהו מרתק בקוץ הזה. הוא קטן כל כך, כמעט בלתי נראה, אך הוא מסוגל לגרום לכאב עצום. הוא תזכורת לכך שגם הדברים הקטנים ביותר בחיים יכולים להשפיע עלינו באופן משמעותי.

לאחר ניסיונות רבים, סוף סוף הקוץ יוצא. תחושת הקלה עצומה שוטפת אותנו. הכאב עדיין שם, אך הוא פוחת בהדרגה.

האירוע הזה מלמד אותנו לקח חשוב: גם הדברים הקטנים ביותר בחיים יכולים להשפיע עלינו באופן משמעותי. קוץ קטן ביד יכול לגרום לכאב עצום, אך הוא גם יכול להיות תזכורת לכך שאנחנו חזקים יותר ממה שאנחנו חושבים.

איך להוציא קוץ? אחרי שצופים בסרטון הזה כבר אומרים " למה לא חשבנו על זה קודם "?

הפתרון כל כך פשוט ויעיל שגורם לנו להגיד " איך לא חשבנו על זה קודם " ואולי זו גם הסיבה שיש לו למעלה מחצי מיליון עוקבים. חייבים להגיד שעדיין לא ניסינו את הפתרון אבל הוא בהחלט נראה מגניב ובכל מקרה שימו לב שזה לא ייעוץ רפואי אלא סרטון משעשע שעשוי גם להיות יעיל. ההמלצה שלנו בכל מקרה כמובן היא לשמור את כל המספרים של קופות החולים בהישג יד ולדעת את דרכי הגישה המהירים ביותר לחדרי המיון באזור. ( טוב הגזמנו )

שימו לב לפתרון הפשוט ביותר הזה עם מזרק של תרופה לילדים בלי מחט, ומה צריך לעשות, ד"ר מיירו אומר שזה עובד, אנחנו לא בעד ולא נגד אבל בהחלט חושבים שזה מדהים, כמובן שלא מדובר בעצה שפוטרת אתכם מהתייעצות עם רופא. תהנו מהסרטון ותראו איך להוציא קוץ בקלות תוך שניות:

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן