מחדל: זה מה שנעשה עם המחבל מעזה שנעצר בברזילי לאחר שפגע ברופאה

מחבל במרכז הרפואי ברזילי אשקלון, צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד

אמש נעצר במרכז הרפואי ברזילי באשקלון מחבל שהובא למקום לפני מספר ימים לאחר שנפצע ברצועת עזה. המחבל קיבל בברזילי טיפול מסור תחת אבטחה עם שירות וליווי צמוד, נותח והחלים.

הניצול המחפיר של הרפיסות הנהוגה במדינת ישראל מול המחבלים לאורך שנים שובר שיאים פעם אחר פעם, ולמרות אזהרות רבות בטיפול או מגע עם המחבלים יש מי שלא מבינים שהאוייב מנסה לפגוע ביהודים.

הרופאה הצעירה טיפלה במחבל שהחלים מהניתוח – הוא החליט לפגוע בה

רופאה מתמחה צעירה שנכנסה לחדרו על מנת לטפל בו, עזבה את החדר בבהלה כשהיא בוכה לאחר שהוא פגע בה והטריד אותה, כוחות משטרה הוזעקו למקום והמחבל נעצר בשנית.

מחבל במרכז הרפואי ברזילי אשקלון, צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד
מחבל במרכז הרפואי ברזילי אשקלון, צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד

מהמרכז הרפואי ברזילי הוא נלקח לחדר החקירות בתחנת משטרת אשקלון, שם לקחו ממנו גם פרטים על האירוע עצמו לאחר שגבו עדות מגורמים במחלקה בה הוא טופל והחלים לאחר הניתוח שם פגע ברופאה.

ביזיון: בסיום החקירה המחבל שוחרר חזרה לרצועת עזה – החקירה נמשכת?

בסופו של דבר לאחר החקירה, המחבל שוחרר וגורש חזרה לרצועת עזה כשהחקירה בנושא עדיין מתנהלת אך לא ברור אם יש סיכוי כלשהו שהמחבל יחזור להמשך החקירה מתישהו או ייעצר בשנית.

בינתיים הרופאה אמורה להגיע לעבודה במרכז הרפואי ברזילי שקלט מתחילת המלחמה כבר מספר גבוה של מחבלים וטיפל בהם במסירות, כשבין היתר רופא מתמחה שהועסק בברזילי נעצר לאחרונה על ידי משטרת מחוז ירושלים לאחר שפרסם פוסטים ונתן סימוני לייק לתיעודים מהטבח של ה 7/10.

לאחר חקירתו שוחרר הרופא בתנאים מגבילים ולאחרונה הוא החל לעבוד במרכז רפואי אחר בישראל לצורך השלמת ההתמחות בדרך להיות רופא בישראל, שאמור לטפל גם בחיילי צה"ל למרבה הפליאה.

ברזילי: " הרגענו את הרופאה "

מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר בלילה: " במרכז הרפואי ברזילי מאושפז אזרח מעזה שפונה לפני מספר ימים למרכז הרפואי ונותח. הערב, במהלך טיפול בו על ידי סטאג'רית תורנית הוא ליטף את שערה ופניה.

הסטאג'רית הנסערת ברחה מהחדר וסיפרה לצוות. מייד עירבנו את האחראית על תלונות מגדריות, את האחות הכללית ואת צוות הביטחון, תוך טיפול והרגעת הרופאה.

כוחות הביטחון בודדו אותו ומשטרה הוזעקה למקום ועצרה את החולה והוא הובא למעצר. הפעילות נעשתה במעורבות מנהל המרכז הרפואי ואנו ממשיכים בסיוע הנדרש לסטאג'רית המעורבת".

הלם הלילה במרכז הרפואי ברזילי: מחבל שפונה מעזה לברזילי פגע ברופאה צעירה שטיפלה בו – אשקלנייעס

 

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן