פרופ' חזי לוי: אות מפעל חיים כהוקרה על תרומתו למערכת הבריאות

אות מפעל חיים לפרופ' חזי לוי

בערב חגיגי שהתקיים היום, הוענק אות מפעל חיים לשנת 2023 לפרופ' חזי לוי, מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי. הפרס היוקרתי ניתן לפרופ' לוי כהוקרה על תרומתו ארוכת השנים למערכת הבריאות הישראלית, לחברה ולשיפור איכות חיי האדם.

פרופ' חזי לוי, דמות בולטת ומוערכת בתחום הרפואה בישראל, ידוע בזכות פעילותו הנמרצת לקידום יוזמות פורצות דרך בהנגשת שירותים רפואיים איכותיים לציבור הרחב. תחת הנהגתו, המרכז הרפואי ברזילי זכה להכרה כמוביל בתחום המקצועי והטכנולוגי.

במהלך הקריירה שלו, פרופ' לוי כיהן כמנכ"ל משרד הבריאות וכקצין רפואה ראשי בצה"ל בדרגת תת-אלוף. כמומחה בכירורגיה כללית, הוא צבר ניסיון רב שנים בניהול מערכות בריאות והפך לחלוץ בתחום הרפואה הדיגיטלית. פרופ' לוי גם פעל רבות לקידום שוויון בבריאות.

ועדת הפרס ציינה בדבריה: "פרופ' חזי לוי הוא מנהיג יוצא דופן שהשפיע רבות על מערכת הבריאות הישראלית. הוא דוגמה ומופת למקצועיות, לחדשנות ולמסירות לחולים. אנו גאים להעניק לו את אות מפעל חיים לשנת 2023".

בתגובה להענקת הפרס אמר פרופ' לוי: "זוהי זכות גדולה וכבוד גדול עבורי לקבל את אות מפעל חיים. אני מודה על הבחירה בי, נרגש מההערכה ומוקיר את כל מי שתמך בי לאורך הדרך. אני מקדיש את הפרס הזה למשפחתי ולצוות המסור של המרכז הרפואי ברזילי, שאיתו אני זוכה לחולל שינוי משמעותי בחיי רבים כל כך".

האות שהוענק לפרופ' חזי לוי מהווה הכרה בפועלו ובהשפעתו הרבה על מערכת הבריאות הישראלית ועל החברה כולה. הפרס ממחיש את המחויבות והמסירות של פרופ' לוי להעניק שירותי רפואה איכותיים וחדשניים לכלל הציבור בישראל.

קרדיט: דוברות ברזילי
קרדיט: דוברות ברזילי

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן