האור בעיניהם: אמיר גלילוב ממשיך להציל חיים גם לאחר מותו

תורם אפילו במותו: סיפורו של החייל אמיר גלילוב

*רפיח, ישראל* – אמיר גלילוב, חייל צה"ל שנהרג הלילה ברפיח, הותיר אחריו מורשת של נדיבות והצלת חיים. לאחר האסון, משפחתו של אמיר החליטה לתרום את איבריו, ובכך להביא תועלת לאחרים גם ברגעים הקשים ביותר.

בבית הרפואה סורוקה בוצעה השתלת קרניותיו של אמיר, שתאפשר לחולים לשוב ולראות את אור העולם. מחוות המשפחה מסמלת את העוצמה הרוחנית והחמלה הבלתי מתפשרת של בני המשפחה, שהצליחו לראות מעבר לכאב ולהעניק תקווה לחיים חדשים.

אילנה, אמו של אמיר, הביעה את תחושותיה המורכבות: "אנחנו כואבים על האובדן העצום, אך גאים להיות המשפחה של הילד הכי טוב ונדיב עם לב הכי גדול, שגם במותו הצליח לעזור להציל חיים."

המשפחה שיתפה תמונה מרגשת של אמיר, אשר משקפת את החיוך והאור שהקרין בחייו. בחיוך זה הם בוחרים להיזכר, ודרכו מבקשים להמשיך ולהשפיע על העולם.

המרכז הלאומי להשתלות ציין כי תרומות איברים הן המעשה האולטימטיבי של אנושיות וחסד. סיפורו של אמיר גלילוב, שהמשיך להעניק גם לאחר לכתו, הוא דוגמה מרגשת לאפשרות לייצר תקווה מהטרגדיה הגדולה ביותר.

העם כולו מחבק את משפחת גלילוב בשעתם הקשה ומודה להם על תרומתם הנדיבה, שממחישה את הגדולה האנושית שבנתינה ללא גבולות.

מצורפת תמונה באדיבות המשפחה

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן