בני נוער: "עישון: לא שווה את זה" קמפיין נועז חושף את הנזקים האמיתיים

קמפיין חדש לבני נוער נגד כל מוצרי העישון בהשתתפות משפיעני הרשת לנה גריננס ודילן דרור

האגודה למלחמה בסרטן משיקה קמפיין חדש לקראת החופש הגדול, במטרה להעלות את המודעות לנזקי העישון בקרב בני נוער וצעירים. הקמפיין, בהתנדבות של משפיעני הרשת לנה גריננס ודילן דרור, והפקת משרד הפרסום ציבלין טווינס, מציג באופן יצירתי ומדאיג את ההשלכות הבריאותיות של צריכת מוצרי עישון.

הסרטון:

לנה גריננס מגלמת פיית שיניים צהובה, ש"פורצת" בלילה לחדרו של דילן דרור, נער מבוהל.

הפיה טועה לחשוב שאורי מעשן סיגריות, ומספרת לו על הנזקים החמורים שעלולים להיגרם כתוצאה מכך: שיניים צהובות, פגיעה בפריון, התמכרות, מחלות ריאה וסרטן.

הסרטון מדגיש כי אין רמה "בטוחה" של עישון, וכל התנסות עלולה להוביל למעגל הרסני.

נתונים מדאיגים:

סקר שנערך על ידי האגודה למלחמה בסרטן מצא כי כ-30% מבני הנוער והצעירים בגילאי 16-24 מעשנים מוצרי עישון כלשהו.

14.3% מהם מעשנים סיגריות רגילות, 13.6% טבק לגלגול, 9.8% נרגילה, 19.3% סיגריות אלקטרוניות, ו-3.7% סיגרים.

רק 70% מהנשאלים ציינו שאינם מעשנים כלל.

משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן:

"תופעת התחלת העישון בקרב בני נוער וצעירים היא שער כניסה מדאיג לעולם של תחלואה והתמכרות. אנחנו עולים בקמפיינים אשר ממחישים את שלל הסכנות מתוך צורך ממשי להזכיר שוב ושוב לבני הנוער וגם להורים. אין רמה בטוחה של עישון, כל התנסות היא כמו אפקט כדור השלג, עדיף להימנע ולא להתחיל".

הקמפיין החדש הוא עוד צעד חשוב במאבק נגד עישון בקרב בני נוער. שיתוף הפעולה עם משפיעני רשת פופולריים כמו לנה גריננס ודילן דרור צפוי להגביר את החשיפה וההשפעה שלו, ולקדם אורח חיים בריא בקרב הדור הצעיר.

יצוין כי לצד הקמפיינים, מפעילה האגודה למלחמה בסרטן מערך הסברה של מדריכים וסטודנטים לרפואה, בבתי הספר בשיתוף משרד החינוך בנושא נזקי העישון. ההדרכות מתבצעות בכל הארץ ללא תשלום, הודות לתרומות הציבור.

חשוב להפיץ את המסר החשוב הזה לכל עבר, ולעודד בני נוער לבחור בחיים בריאים.

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן