היא ישנה עם פה פתוח וזה מה שקרה? ד"ר מיירו בסרטון מטורף

אישה ישנה בשטח, צילום אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מאלכותית: אודי דוד בן דוד

ד"ר מיירו כוכב הרשת האמריקאי שמוצג כרופא בעל רישיון בארצות הברית מציג הסבר על מה שהוצא בניתוח דרך הפה מביטנה של אישה צעירה והצליח להפתיע גם את אנשי הצוות הרפואי.

אישה ישנה בשטח, צילום אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מאלכותית: אודי דוד בן דוד
אישה בשטח במצב שינה עם פה פתוח, צילום אילוסטרציה באמצעות בינג בינה מאלכותית: אודי דוד בן דוד

לפני שנגיע לסרטון ולהסבר, חשוב להסביר ששינה טובה היא מתנה יקרה שאנו מעניקים לגוף ולמוח. במהלך השינה, הם עוברים תהליכים חיוניים רבים המאפשרים לנו לתפקד בצורה מיטבית ביום שאחרי. שימו לב לכמה יתרונות בולטים שריכזנו עבורכם ומסבירים מדוע כדאי לישון טוב בלילה.

נציין שאיכות השינה עשויה לשפר את הזיכרון, הריכוז, הלמידה ויכולת קבלת ההחלטות. היא מאפשרת למוח שלנו לעבד מידע בצורה יעילה יותר, לחזק קשרים נוירוניים וליצור זיכרונות חדשים.  במהלך השינה, הגוף מייצר תאים ותהליכים חיוניים לחיזוק המערכת החיסונית והגנה מפני מחלות. שינה טובה מסייעת לגוף להילחם בזיהומים בצורה יעילה יותר ומפחיתה את הסיכון למחלות.

שינה איכותית תורמת להטבת לחץ דם והפחתת מתח

שינה איכותית תורמת לוויסות לחץ הדם, דופק הלב ורמות הורמונים בגוף. היא מסייעת בשמירה על בריאות כלי הדם ומפחיתה את הסיכון למחלות לב וכלי דם, בנוסף שינה טובה תורמת להפחתת מתח, חרדה ודיכאון. היא מאפשרת למוח לווסת את רמות הסרוטונין והדופמין, הורמונים המשפיעים על מצב הרוח ועל תחושת ההנאה.

מחקרים מראים ששינה קצרה מדי עלולה להפר את האיזון ההורמונלי בגוף ולגרום לתחושת רעב מוגברת וירידה בתחושת שובע, לעומת זאת, שינה טובה מסייעת לוויסות תיאבון ושמירה על משקל תקין.

נזכיר שכישנים טוב זה מאפשר למוח לנוח, להתחדש ולעבד מידע בצורה יצירתית ותורם לחשיבה מקורית, פתרון בעיות בצורה יצירתית וגישה חדשה לדברים כמו גם לשיפור כושר הגוף, סיבולת, זמן תגובה וקואורדינציה. היא מסייעת לגוף להתאושש מפעילות גופנית מאומצת ומכינה אותו למאמץ נוסף.

למעשה, שינה טובה חיונית לבריאות ולרווחה של כל אדם. היא תורמת לשיפור תפקוד הקוגניטיבי, חיזוק המערכת החיסונית, שמירה על בריאות הלב, שיפור מצב הרוח, שמירה על משקל תקין, הגברת היצירתיות ושיפור הביצועים הספורטיביים. הקפדה על שגרת שינה בריאה היא השקעה חשובה בבריאות ובאיכות החיים שלנו. בסרטון שהופץ וד"ר מיירו השקיע בהסבר על מנת להפריך אותו, נראה גוף זר ארוך שמזכיר צורת נחש, אותו הוציאו מגוף של אישה במצב שינה עם פה פתוח במהלך ניתוח דרך הפה.

ד"ר מיירו מסביר שלמעשה מדובר בחומר שנוצר כתוצאה מאכילה של משהו לא ממש טוב, צפו בסרטון מערוץ היוטיוב של ד"ר מיירו:

סוף סוף בשורה של ממש לעסקים: מענק של 520 ש"ח ליום בגין כל עובד – כיף

 

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן