חמישה מאושפזים בקדחת הנילוס באיכילוב: אחד במצב קשה, התפרצות חריגה

לוגו איכילוב

חמישי מאושפז בקדחת הנילוס באיכילוב: אחד במצב קשה

המרכז הרפואי תל אביב איכילוב מעדכן כי ביממה האחרונה אובחן חולה נוסף בקדחת הנילוס המערבי, מצטרף לארבעה בגל הנוכחי של מאושפזים באיכילוב  בשל המחלה. סה"כ מאושפזים כעת באיכילוב שלושה חולים: אחד במצב קשה. אחד במצב בינוני-קשה. אחד במצב בינוני

מדובר בהתפרצות חריגה של המחלה, שכן בדרך כלל נדיר לראות מספר כה גבוה של מקרים קשים באותה תקופה. אמצעי זהירות מפני עקיצות יתושים, הידועים כנשאים של נגיף קדחת הנילוס. אמצעי זהירות אלו כוללים:

שימוש בדוחי יתושים: מומלץ להשתמש בדוחי יתושים המכילים DEET בריכוז של 30% לפחות. לבישת בגדים ארוכים: מומלץ ללבוש בגדים ארוכים, בעיקר בשעות הערב והלילה, כאשר היתושים פעילים יותר. התקנת רשתות על חלונות ודלתות: רשתות אלו יכולות למנוע כניסת יתושים לבית. מניעת הצטברות מים עומדים: מים עומדים הם מקום רבייה נוח ליתושים, לכן חשוב למנוע הצטברות שלהם בסביבת הבית. קדחת הנילוס היא מחלה קשה שיכולה להוביל לסיבוכים חמורים, ואף למוות. לכן, חשוב לנקוט באמצעי זהירות ולפנות לרופא מיד אם מופיעים תסמינים של המחלה, כגון חום גבוה, כאבי ראש, כאבי שרירים וחולשה. רק בבריאות.

לוגו איכילוב

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן