סימילאק גולד פלוס: הגנה חיסונית ותזונה מתקדמת לתינוקות

אבוט משיקה בישראל את סימילאק גולד פלוס: פורמולת התינוקות המתקדמת ביותר עם חמישה סוגי HMOs

פורמולת התינוקות הראשונה בישראל עם חלב נכרי המאושרת על ידי הרבנות הראשית לישראל. חברת אבוט, המובילה בתחום מוצרי הבריאות בעולם, מודיעה על השקת סימילאק גולד פלוס בישראל. מדובר בדור הבא של תרכובות מזון לתינוקות הכוללות הרכב בלעדי של חמישה סוגי Human Milk Oligosaccharides (HMOs) שונים, שאינם מופקים מחלב אם אך נמצאים בו באופן טבעי.

יתרונות ייחודיים של סימילאק גולד פלוס

סימילאק גולד פלוס היא פורמולת התינוקות הראשונה בישראל המכילה חמישה סוגי HMOs – סיבים פרהביוטיים הקיימים באופן טבעי בחלב אם. סיבים אלו נועדו לספק לתינוקות את אבני הבניין התזונתיים הדרושים לגדילה ולשגשוג. הפורמולה פותחה במיוחד לתמיכה בהתפתחות ההגנה החיסונית, עיכול קל והתפתחות קוגניטיבית של תינוקות.

 מה הם HMOs וכיצד הם תורמים לתינוקות?

Human Milk Oligosaccharides (HMOs) הם סיבים פרהביוטיים מיוחדים הנמצאים בחלב אם והם הרכיב התזונתי השלישי הנפוץ ביותר בו, אחרי לקטוז ושומן. מחקרים מדעיים הוכיחו כי HMOs משפיעים באופן חיובי על שגשוג החיידקים הידידותיים במעיים של תינוקות, שם נמצאת כ-70% ממערכת החיסון שלהם. HMOs מספקים מזון לחיידקים אלו, תומכים בהגנה החיסונית ומסייעים בפיתוח מערכת החיסון.

 פיתוח מדעי ומרכיבים נוספים

מדעני אבוט חוקרים את רכיבי ה-HMOs מזה למעלה משני עשורים. חלב אם מכיל יותר מ-150 סוגי HMOs שונים, ושילובם בפורמולות לתינוקות מהווה פריצת דרך משמעותית. מעבר לתערובת הייחודית של חמישה סוגי HMOs, סימילאק גולד פלוס מכיל גם אומגה 3 ו-6, התומכים בהתפתחות קוגניטיבית, ונוקלאוטידים החיוניים לפעילות פיזיולוגית ולמערכת החיסון של תינוקות.

 השקת סדרת סימילאק גולד פלוס

סימילאק גולד פלוס מושק בישראל לאחר הצלחה רבה בארצות הברית ובעולם. הסדרה כוללת שלושה שלבים של פורמולות לתינוקות, המתאימות לכל שלב התפתחותי של התינוק.

חלב נכרי באישור הרבנות הראשית לישראל

חשוב לציין כי סימילאק גולד פלוס הינה כשרה חלבית (חלב נכרי) באישור הרבנות הראשית לישראל.

אבוט ממשיכה להוביל בתחום תרכובות המזון לתינוקות ולהציע פתרונות תזונתיים מתקדמים המעניקים תמיכה חיונית לגדילה ולהתפתחות של תינוקות.

צילום: יחצ

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן