אל תחכו לאסון: בדיקות עור חינם במסגרת שבוע המודעות הלאומי

מאות מרפאות מציעות בדיקות עור חינם בשבוע המודעות הלאומי

בצל המלחמה: החל מהבוקר – יום שני ה-24.6.24 ועד יום ראשון ה-30.6.24, במסגרת שבוע המודעות הלאומי למניעת סרטן העור ולגילויו המוקדם, יתקיימו בדיקות עור חינם במאות מרפאות בכל קופות החולים ברחבי הארץ.

המבצע, יוזמה ותיקה של האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף קופות החולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית, מתקיים זו השנה ה-24 ברציפות ומאפשר לציבור הרחב להיבדק ללא תשלום על ידי רופאי עור מומחים. תושבים מפונים מביתם, נבדקים במרפאה חינמית סמוך למקום שהותם הנוכחי. זהו כבר העשור הרביעי למבצע הלאומי שעורכת האגודה למלחמה בסרטן תחת הכותרת: שבוע המודעות למניעת סרטן העור ולגילויו המוקדם.

מדובר במבצע ארצי ייחודי לישראל שיוזמת האגודה למלחמה בסרטן, במסגרתו מגיע הציבור הרחב להיבדק בחינם על ידי רופאי עור וכירורגים פלסטיים, לצורך אבחון מוקדם של סרטן העור שבכוחו להציל חיים. הודות למבצע הלאומי ולמודעות הציבורית במהלך כל השנה, שיעורי ההצלחה של הגילוי המוקדם בישראל הוא מהגבוהים בעולם, עובדה המאפשרת עליה בסיכויי הריפוי וירידה דרמטית בתמותה. על פי הערכת האגודה למלחמה בסרטן, בשנת 2023 אובחנו בישראל כ – 2,000 נשים וגברים עם מלנומה ממאירה של העור. כ – 60% מהחולים הם גברים וכ – 40% הן נשים.

משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסר כי:

"לצד האיום הביטחוני, אנחנו ממשיכים להילחם גם בסרטן העור. בכל חודש מתגלים בישראל כ – 167 נשים וגברים עם מלנומה. בכ- 92% מהמקרים מדובר על איבחון בשלב מוקדם מאוד וזה הודות למבצעים השנתיים שלנו עם קופות החולים והפעילות להעלאת המודעות לאורך השנה. לצד חשיבותו הדרמטית של הגילוי המוקדם אשר מפחית תמותה, חיוני עוד יותר למנוע מראש את המחלה. אני מפציר בנשים ובגברים לצמצם את החשיפה. חכמים בשמש הוא מסר מציל חיים גם לאנשים מבוגרים ולא רק לילדים".

יודגש כי במהלך שבוע המודעות הלאומי למניעת סרטן העור ולגילויו המוקדם מציעות קופות החולים בהנחה ניכרת מגוון מסנני קרינה, כך למשל: בכללית – עד 55% הנחה בקניית תכשירי הגנה מהשמש, עד 75% הנחה ללקוחות כללית מושלם! בבתי המרקחת של כללית בלבד. במכבי – עד 30% הנחה על מגוון מותגים במכבי פארם. במאוחדת – עד 30% הנחה בקניית תכשירי הגנה מהשמש ו – 50% הנחה בקניית מוצר שני בבתי המרקחת של מאוחדת. בלאומית – עד 70% הנחה על מגוון מותגים בבתי המרקחת של לאומית.

באגודה למלחמה בסרטן קוראים לציבור:

בואו להיבדק חינם בקופת החולים שלכם במסגרת מבצע שבוע המודעות הלאומי למניעת סרטן העור ולגילויו המוקדם. לתאום תור התקשרו לכללית 2700*, למכבי 3555*, למאוחדת 3833* וללאומית 1-700-507-507
אם לא הצלחתם להגיע ניתן להיבדק כל השנה בתשלום סביר. לשאלות וסיוע פנו לטלמידע של האגודה למלחמה בסרטן המאויש 24 שעות ביממה בשיחת חינם לטלפון שמספרו 1800-599-995 זכרו- גילוי מוקדם , מציל חיים.

קרדיט: האגודה למלחמה בסרטן

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן