נתקלתם בגירוי בעדשות? חשוב לדעת: קריאה להשבת המוצר הבא

הודעה חשובה לצרכנים: קריאה להשבת מוצר EVER CLEAN PLUS ריקול

משתמשים יקרים, ברצוננו להודיע לכם על קריאת השבת למוצר EVER CLEAN PLUS, תמיסת הנטרול המוכרת תחת המותג של Avizor ומשווקת בישראל על ידי קופרוויז'ן.

בתחקורים המעמיקים שהחברה ביצעה לאחר קבלת פניות מלקוחות, הם גילו כי טבליות הנטרול שמצורפות לתמיסה עשויות לא לעמוד במפרט זמן התמוססותן. זאת עלולה לגרום לתחושת גירוי או צריבה בזמן השימוש בעדשות. למרות כך, רצוננו להדגיש כי בהפעלה נכונה ולפי הוראות השימוש, אין סכנה בריאותית משמעותית למשתמש. עם זאת, חברת Avizor תחזיר בכבודה את המוצר לצורך החזרה והחלפה.

כדי לקבל שירות מהיר ויעיל, אנו מבקשים מכל לקוח שרכש את EVER CLEAN PLUS עם אחת מהאצוות הבאות – M230757, M230756, M230835 – לבצע את השלבים הבאים: הפסיקו את השימוש בתמיסה מיד.  במקרה של גירוי או צריבה, יש לפנות לרופא עיניים או לאופטמטריסט מוסמך. פנו לחנות בה רכשתם את התמיסה והחזירו אותה אליה. תקבלו תמיסה חלופית בלתי נגישה.

מהחברה נמסר: "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות, ונשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה או בקשה נוספת."

קרדיט: קופרויז'ן ישראל

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן