מעיין אדם חושפת בגילוי לב: משרד הבריאות מציג את פתרון שימור הפוריות

מעיין אדם שיתפה באומץ את המסע שלה לאימהות

מעיין אדם, דמות ציבורית ידועה, שיתפה באומץ ובפתיחות את הסיפור האישי שלה במסע לאימהות. בהזדמנות זו, משרד הבריאות מברכים אותה בהחלמה מהירה ומודים לה על הדגש שהיא שמה על נושא חשוב: שימור פריון. אנחנו שמים פה את המידע שבחרו לתת לציבור בתחום הזה.

שימור פריון: חופש בחירה והגדלת סיכויים להורות עתידית

אם עברתן את גיל 30 ועדיין אין לכן ילדים, כדאי שתכירו את הליך שימור הביציות – הליך שיכול להעניק לכן חופש בחירה ולהגדיל את הסיכויים להריון ולידה בעתיד. בין אם הורות כרגע אינה אפשרית עבורך מאילוצים רפואיים או כל סיבה אחרת, חשוב שתדעי את הדברים הבאים:

מספר מחזורי שאיבה: על פי ההנחיות המעודכנות, ניתן לבצע עד 6 מחזורי שאיבת ביציות בגיל 30-36 עד 25 ביציות, ובגיל 36-41 עד 35 ביציות (בעבר היו המגבלות נמוכות יותר).
משך שימור הביציות: הביציות נשמרות ל-5 שנים, עם אפשרות להארכה בתוספת תשלום.
תהליך רציף ותקני: התהליך צריך להיות רציף ובהתאם לסטנדרטים רפואיים.

נקודות למחשבה לפני החלטה על שימור פוריות

שימור פוריות אינו מבטיח היריון עתידי, ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחה/ית בתחום. בנוסף, יש לקחת בחשבון שישנן עלויות נוספות כגון תרופות בהשתתפות עצמית עד 50%.

ההחלטה על שימור פוריות היא אישית ומשמעותית. חשוב לשקול את כל האפשרויות ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. למידע נוסף פנו אל הרופא/ה המטפל/ת.

קרדיט: משרד הבריאות

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן