ד"ר ענבר פינקל מצטרפת לא.ר.ם עם מומחיות פורצת דרך בטיפול בסרטן

ד"ר ענבר פינקל מצטרפת למרכז הרפואי א.ר.ם כמומחית לאונקולוגיה רפואית של גידולי ראש-צוואר ובלוטת התריס

מרכז א.ר.ם, המוביל בתחומי רפואת אף אוזן גרון, מרחיב את שירותיו ומצרף לשורותיו את ד"ר ענבר פינקל, מומחית בעלת שם לאונקולוגיה רפואית של גידולי ראש-צוואר ובלוטת התריס. ד"ר פינקל מביאה עמה ניסיון רחב היקף וידע מעמיק בטיפול בסרטן הראש והצוואר, סרטן בלוטת התריס, וכן בטיפולים חדשניים הכוללים אימונותרפיה וביולוגיה מתקדמת. יכולתה להתאים טיפולים אישיים למקרים מורכבים מהווה תוספת משמעותית לצוות הרפואי של המרכז.

ד"ר פינקל סיימה את התמחותה במרכז הרפואי רבין, ולאחר מכן פעלה כרופאה בכירה במכון האונקולוגי דוידוף שבמרכז הרפואי בילינסון. בנוסף, היא עברה התמחות-על במרכז האונקולוגי MOORES CANCER CENTER באוניברסיטת קליפורניה, סאן דייגו, שם התמחתה באופן ייחודי בטיפולי גידולי ראש-צוואר. כיום, ד"ר פינקל מנהלת את השירות לאונקולוגיה רפואית של גידולי ראש-צוואר ובלוטת התריס במרכז הרפואי ת"א (איכילוב), ומשלבת את ניסיונה הרפואי בעבודה מחקרית מתקדמת בתחום הטיפולים האימונותרפיים והביולוגיים.

נעה מנלה, מנכ"לית מרכז א.ר.ם, בירכה על הצטרפותה של ד"ר פינקל לצוות: "אני מברכת על הצטרפותה של ד"ר פינקל למרכז הרפואי א.ר.ם. "ד"ר פינקל הינה אחת הרופאות המעודכנות והמוערכות ביותר בארץ בתחום הטיפול הביולוגי באונקולוגיית ראש צוואר. עד כה, שיתפה פעולה עם הרופאים שלנו מרחוק, וכעת תהווה חלק מהמערך, ותעבוד עמם "צמוד" בהתאם לתפיסה ההוליסטית, שהינה עקרון מרכזי מנחה בפעילותינו בא.ר.ם."

עם הצטרפותה של ד"ר פינקל, ממשיך מרכז א.ר.ם להוביל בתחום האף אוזן גרון ולספק למטופליו את הרפואה המתקדמת והמקצועית ביותר. המרכז מתחדש כל הזמן בשירותים ובהתמחויות, עם מטרה ברורה – לשמור על בריאות המטופלים ברמה הגבוהה ביותר.

שי לחג 375 ש"ח תוספת לחגים בתלוש בהפתעה שמחכה לכם: מי הזכאים?

קרדיט צילום: יחידת הצילום של איכילוב

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן