עכשיו זה רשמי: קו החירום שיעמוד לצד האזרחים הוותיקים ונשים

המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה ערוכים לסיוע בעת חירום לכלל האזרחים הוותיקים והנשים בישראל

בצל ההסלמה הביטחונית בצפון הארץ, המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מכריז על היערכות מיוחדת לסיוע לאוכלוסיות רגישות, בהן האזרחים הוותיקים והנשים בישראל. במסגרת זו, קו הסיוע של המשרד (8840*) יפעל גם כמוקד חירום ויעניק מגוון שירותים חיוניים במידת הצורך.

בין השירותים שניתן יהיה לקבל דרך המוקד, נכללים שינוע תרופות ומזון, מתן מענה נפשי ותמיכה רגשית, מיצוי זכויות לאזרחים הוותיקים, והכוונה בתחומים נוספים לפי הצורך. במשרד מדגישים את חשיבות השמירה על רוגע בקרב האוכלוסייה הוותיקה וקוראים להתעדכן אך ורק בהודעות הרשמיות והנחיות פיקוד העורף.

בנוסף לכך, המשרד קורא לכלל הציבור לגלות ערנות ואכפתיות כלפי האזרחים הוותיקים בסביבתם – בין אם מדובר בקרובי משפחה, שכנים או מכרים – ולבדוק האם הם זקוקים לסיוע כלשהו. כל מי שמזהה צורך כזה, מוזמן לפנות למוקד הסיוע של המשרד על מנת לקבל הכוונה ועזרה מתאימה.

כחלק מההיערכות המיוחדת, המשרד לשוויון חברתי מפעיל גם מוקד ייעודי לנשים ונערות במספר 02-6547023, אשר יעניק מענה ראשוני לצרכים הייחודיים של נשים בתקופה מאתגרת זו. מדובר ביוזמה שמטרתה להבטיח תמיכה רגשית ומעשית לנשים ונערות המתמודדות עם מצבים מורכבים, בין אם בהיבטים נפשיים, פיזיים או אחרים.

שומרים על הבטיחות, ערניים לצרכים – ויחד נתמודד עם האתגרים.

לוין מציע: כל שופטי העליון לנשיאות – תרגיל פוליטי או מהלך יצירתי?

נערך עבור אתר אפצ'י

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן