מוקד חדש של מכבי למפונים: שירות רפואי מהיר בוואטסאפ

בעקבות הפגיעות ברחבי הארץ ועליית מספר המפונים, מכבי שירותי בריאות פתחה מוקד ייעודי המספק מענה רפואי אישי ומיידי גם מרחוק • זמינות יומית בין 8:00 ל־20:00 בוואטסאפ

על רקע המצב הביטחוני המתמשך והעלייה במספר התושבים שפונו מבתיהם בשל פגיעות ישירות ועקיפות, מכבי שירותי בריאות פתחה הבוקר (שני) מוקד חדש המיועד לחבריה המפונים. המוקד פועל באמצעות אפליקציית וואטסאפ ומאפשר קבלת שירות רפואי נרחב – גם מרחוק.

המוקד מספק סיוע מהיר ונגיש הכולל הנפקת מרשמים לתרופות, קביעת תורים, תיאום טיפולים וליווי אישי בנושאים רפואיים ומנהליים. "המטרה היא לאפשר למפונים לשמור על הרצף הטיפולי שלהם גם בזמן חירום", מסבירים בארגון.

באנר לב חבד דק

המוקד זמין באמצעות הודעות וואטסאפ למספר 050-6022999, בין השעות 08:00 ל־20:00.

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות, סיגל דדון-לוי, אמרה: ״המוקד החדש שאנו פותחים היום יספק למפונים מביתם את כל מה שהם זקוקים לו בפן הרפואי, הן הנפשי והן הפיזי, תוך מענה אישי וליווי צמוד. מכבי פועלת גם בימים אלה כדי להבטיח לחבריה בכל רחבי הארץ את המשך הרצף הטיפולי, וכדי לספק מענה ייעודי לנפגעים ולמפונים. צוותי הרפואה שלנו ימשיכו לפעול ללא לאות כדי לספק את השירות הרפואי הטוב והנגיש ביותר לכל חברינו״.

לב חבד באנר עבה

בהתאם לרצף ההיערכות של גופים ציבוריים לנוכח המצב הביטחוני, גם הביטוח הלאומי הודיע על שורת צעדים משמעותיים שנועדו להקל על האזרחים

צילום: מכבי שירותי בריאות

*הי, נהנית מהתוכן באתר או בכתבה? נהדר! חשוב לדעת שהתוכן לא מהווה המלצה, חוות דעת מקצועית כלשהי או תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי, עוד חשוב לדעת – כל התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים ואסור להעתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות